Suga yanında yatan bedene bakarak gözlerinin kapalı olduğunu görmüş ve yaklaşarak uyuyup uyumadığından emin olmaya çalışmıştı. Anında açılan gözler ise korku ile geriye çekilmesine
sebep olmuştu."Uyu artık."
Suga kaşlarını çatarak konuştuğunda Jungkook ifadesiz yüzü ile başını iki yana olumsuz anlamda sallamıştı.
"Uyursam gidersin..."
Duyduğu kelimeler Suga'nın yutkunmasına sebep olmuştu.
"Gitmeyeceğim."
Nasıl gidebilirdi ki? Hiçbir şey hatırlamadığı ve hiç kimseyi tanımadığı bir boşlukta nereye gidecekti? Hem de tüm her şeyi öğrendikten sonra...
Acımasız, bencil ve sürekli emirler veren Jeon Jungkook, şu an Suga için bu hâldeydi. Yaşadığı şeyler basit şeyler değildi, onun yerinde hangi insan olsa şimdiye kadar hayatını sürdüremezdi bile.
"Sadece tek bir şartla uyurum."
Jungkook'un konuşması ile Suga başını yanındaki bedene çevirmişti. Yattığı yerden doğrularak karşısında yerleştiğinde ikisi de yüz yüze gelmişti.
"Neymiş o?"
Jungkook'un kuruyan dudaklarını ıslatması ile Suga'nın bakışları istemsizce karşısındaki dudaklara kayıyordu. Tüm bunlar aylardır alıştığı seks hayatını şu an artık yaşamadığı için oluyordu. Vücudundaki yaralar bile hâlâ yeni yeni kabuk bağlarken şu anlık seks ile ilgili hiçbir şey istemiyordu. Her ne kadar Jungkook'un tedavi olduğunu bilse de...
"Sana sarılarak uyumama izin ver..."
Suga şaşkınlıkla karşısındaki bedene bakıyordu.
"Neden?"
"Gitmemen için, artık eskisi kadar güçlü değilim..."
Güç... Jungkook'un gücü, o iğrenç hastalığı mıydı?
"Kabul ediyor musun?"
Jungkook merakla sorduğunda Suga başını olumlu anlamda sallayarak Jungkook'un yüzünde büyük bir gülümseme oluşmasına sebep olmuştu.
Tanrım! Neden bu kadar şirin görünüyordu?
Yatağa tekrar uzanan Jungkook ile Suga da yanına uzanarak yatağın en soluna kaymıştı. Fakat kaslı kollar Suga'yı kendisine çekerek bedeni ile neredeyse bir bütün olmasını sağladı...
Suga kalbinin hızlanmasına engel olamamıştı. Onu en çok korkutan şey ise hemen dibindeki kalbin de deliler gibi atıyor olduğuydu...
*************
Suga boş yatakta tek başına uyandığında kaşlarını çatmıştı. Jungkook'suz uyanmak ilk defa canını yakmıştı.
Yatakta otururken hızla etrafı süzmüş ve ardından da yataktan kalkmıştı. Aklında onlarca ihtimal geziniyordu. En kötü ihtimal ise Jungkook'un kendisine zarar vermesiydi...
Daha birkaç gün önce ölmesini istediği insanın şu an kendisine zarar vermesinden korkuyordu.
Odadan çıkarak koridorda ilerlemiş ve yanından geçtiği banyodan gelen su sesleri ile derin bir nefes alarak kapıya yaslanmıştı. Boşu boşuna korkuyordu.
"Suga..."
Banyodan gelen sesler ile Suga hızla
kapıdan uzaklaşırken korku ile karşısındaki kapıya bakıyordu.Kendisine seslendiğini sansa da, ardından duyduğu inleme sesleri ile Jungkook'un neden Suga dediği anlaşılmıştı...
50. Bölümde final yapmak istiyorum, bu yüzden olaylar biraz hızlı geçebilir :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anguish // Yoonkook ✔
FanficJeon Jungkook sadist bir insandı. Acı çektirmeyi seven, ve bundan zevk alan. Min Yoongi, Jeon Jungkook'a ve onun sadistçe zevklerine mahkumdu.