Koridorda yankılanan topuklu ayakkabıların her adımda çıkardığı sesler ve asalet ile yürüyen bir genç kadın... Min Hee.
Park Jimin'in odasının önüne geldiğinde kapıyı açarak içeri girdi. Jimin ise tanımadığı kadını görmesi ile şaşkınca ona bakmaya başlamıştı.
Min Hee, Jimin'in şaşkın bakışları üzerindeyken masasının önündeki koltuklardan birisine oturarak bacak bacak üzerine atmıştı ve gülümsedi.
"Merhaba Bay Park."
"Kimsiniz?"
Min Hee küçük bir kahkaha atarak gözlerini karşısındaki adamın gözlerine dikti.
"Lee Min Hee, Jeon Jungkook'un üvey kardeşi."
Duyduğu şeyler ile Jimin'in kaşları şaşkınlık ile havaya kalkmıştı. Demek Jungkook'un üvey kardeşim diye bahsettiği kişi şu an karşısında oturuyordu.
"Memnun oldum."
Jimin'in gülümseyerek söylediği şey ile Min Hee arkasına yaslanmış ve konuşmaya başlamıştı.
"Buraya sizden bir şey istemeye geldim."
"Tabi, buyrun."
Jimin'in önüne bırakılan kağıt ile Jimin'in bakışları önce kağıda daha sonra ise tekrar karşısındaki kadına çevrilmişti. Bu bir banka çekiydi.
"Bu çekte yıllarca çalışarak bile kazanamayacağınız kadar para var Bay Park..."
"Neden bunu bana veriyorsunuz?"
"Kardeşimi öldürmeniz için. Ona gerekenden daha fazla şok vererek ölmesini sağlayın, ölüm sebebi ise sadece bir kaza olarak görünecek. Kariyerinize zarar verilmesine ben mani olacağım."
Flashback
"Uh siz! Bay Jeon için mi geldiniz?"
"Evet. O nerede?"
Genç kadın eve girerek konuştuğunda Seokjin merdivenleri işaret etti.
"Odasında, gidip müsait olup olmadığını sormamı ister misiniz?"
"Gerek yok."
Merdivenlere yönelen kadın ile Seokjin göz devirmesine engel olamamıştı.
Min Hee Jungkook'un odasının kapısına geldiğinde kapıyı açacağı sırada duyduğu şeyler ile duraksadı.
"İkinci seçeneği hiç yokmuş gibi sayıyorum. Bence hastaneye Yatman iyi olacaktır."
Kaşları çatılırken kapıya daha fazla yaklaştı ve konuşmaları dinlemeye devam etti.
"Bunu düşünmediğimi mi sanıyorsun? Hastaneye yatmayacağım, şirketi ve Suga'yı bırakamam."
"Ben ve Seokjin varız. İdare edebiliriz."
"Suga konusunda inan sana bile güvenmiyorum. Yarın gidip Bay Park'a şok tedavisi olacağımı sösöyleyeceğim, bir an önce bundan kurtulmalıyım."
Jungkook tedavi mi olacaktı?
Min Hee babasının neden tedavi olmadığını düşünmeden edemiyordu... Neden insanlara bunları yaptığını...
Min Hee annesi ile yurtdışında yaşamıştı. Babası ve annesinin boşanmasından sonra annesi onu yanına almış ve reşit olana kadar ise Min Hee babasını görememişti. Gördüğünde ise öğrendiği şeyler onu babasından daha fazla uzaklaştırdı.
Jungkook ise yıllarca o adamla yaşadı...
Üvey kardeşi Min Hee babasının ölümünden yıllar sonra çıkıp gelerek şirketten pay istemişti. Şirketin gerçek sahibi olan Jungkook'un babasının şirketini istemişti.
Jungkook ise buna sinirlenerek hiçbir şey vermemiş ama mahkeme sonucunda şirketin %10'u Min Hee'ye geçmişti.
Ama şimdi Jungkook'un ölmesini sağlayarak şirketin tamamını alabilirdi. Bu iyi bir fikirdi...
Flashback end
Jimin histerik bir kahkaha atarak dudağını ısırmıştı.
"Siz beni ne sanıyorsunuz? Hastalarıma karşı saygım sonsuz, ve emin olun bu paradan daha fazlasını kazanabilirim."
Min Hee duyduğu şeyler ile hayal kırıklığına uğrasa da bunu belli etmemek için gülümsedi ve karşısınddaki gülümseyen bedene bakarken aklındaki şeyler ile yüzündeki sinsi gülümsemeye engel olamamıştı.
"O zaman ben de size kazanamayacağınız bir şey verebilirim değil mi?"
Ayağa kalktığı sırada Jimin şaşkınlık ile kaşlarını çatmış ve kapıya doğru yürüyen bedeni izliyordu.
Min Hee kapıyı kilitlemesinin ardından tekrar kendisine doğru yürümeye başlamıştı.
"Güzel dakikalar geçirelim Bay Park."
Jimin bir anda kucağına oturan beden ile bir şey söyleyemeden dudaklarında dudaklar hissetmişti ve penisinin üzerinde hareket eden kalça ağzından küçük bir inleme kaçmasına sebep oldu.
Min Hee ise duyduğu inleme ile memnun olmuş bir şekilde gülümsemişti. Ona iyi bir seks yaşatarak, onu istediği şeyi yapması için ikna edebilirdi. Biricik kardeşi Jungkook'dan artık kurtulmak istiyordu.
Sonunda gizemli kızımızın gizemi çözüldü.
Umarım kafanız karışmamıştır :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anguish // Yoonkook ✔
FanfictionJeon Jungkook sadist bir insandı. Acı çektirmeyi seven, ve bundan zevk alan. Min Yoongi, Jeon Jungkook'a ve onun sadistçe zevklerine mahkumdu.