6- Her şeye yavaş yavaş alışacaksın (M)

13.1K 840 444
                                    

Min Yoongi

Karşımda dikilen Jungkook'a bakarken bir yandan da ellerimi kelepçelerden kurtarmaya çalışıyordum ama olmuyordu. Sikeyim beni öldürecekti!

"Yapma... Lütfen."

Kahkaha atmaya başladığında içimdeki ağlama isteği daha fazla artmıştı.

"Öğrenmek istiyordun Suga... Hangi konuda kendime hakim olmaya çalıştığımı öğrenmek istiyordun?"

Lanet olsun ki artık hangi konuda olduğunu biliyordum.

Ağlamaya başladığımda gözleri üzerimdeyken, üzerindeki beyaz gömleğini çıkarmıştı ve odadan çıktığında bir an olsun gittiğini ve bir daha gelmeyeceğini sandım. Ama yanılmıştım... Birkaç dakika sonra elinde bir kutu ile gelmişti.

Siyah kutuyu yere bırakarak içinden bir makas çıkarmıştı ve yatağa yaklaşırken korkuyla ona bakmaya devam ediyordum.

"Eminim çıplakken daha güzelsindir..."

Bedenimi dizlerinin arasına alarak yatağın üzerinde diz çökmüştü ve karnıma değen soğukluk ile tişörtümü kestiğini anlamıştım.

Yataktan kalkarak elindeki makası yere atmıştı ve elini pantolonuma attığında her ne kadar ayaklarımla onu engellemeye çalışsam da en sonunda karşısında çırılçıplak kalmıştım.

"Cidden insanı çok yoruyorsun."

Yatağın kenarında oturmuş bir şekilde bana bakıyordu ve daha sonra  bakışları penisime kaymıştı.

Penisimi eline almış yavaş bir şekilde birkaç kez baş parmağını penisimde gezdiriyordu ve dudağımı ısırmaya başlamıştım. Neden böyle bir durumda bile bundan zevk alıyordum ki!

Penisimi bırakarak ayağa kalktığında gözlerim sebepsizce ona kaymıştı. Pantolonunu ve boxerını çıkarıyordu.

Kutuya yönelmiş ve kutunun içinden bir ip çıkarmıştı. Tanrım!

Bacağımı havaya kaldırarak ipi bacağıma geçirip ardından da ipin diğer ucunu yatağa bağlıyordu. Şu an burada ölmek istiyordum.

Diğer bacağıma da aynı şeyi yaptıktan sonra popoma attığı şaplak ile ağlamam şiddetlenmişti. Ardı ardına popoma attığı şaplakların ardından deliğimde onun ağzını hissetmiştim. Hissettiğim sıcaklık ve ıslaklık inlememe sebep oluyordu...

Penisini deliğime konumlandırdığında yutkundum. Ben... Acaba bu ilkim miydi bilmiyordum bile ve içimdeki doluluk ile birlikte gelen acı yüzünden acıyla bağırmaya başlamıştım.

"C-canım acıyor! Yapma ahhh!"

Penisini ard arda içime itmeye devam etmesiyle sadece sessizce ağlamaya devam etmiştim. Bundan kurtuluşum yoktu, buna emindim.

Penisi içime girip çıkmaya devam ederken  kolumdaki kelepçeler elimi keserek kanın akmasına sebep olmuştu ve Jungkook'un gözleri penisi hâlâ içimdeyken kanın damladığı yatağa kaymıştı.

"İnan kanayan yerinin sadece kolun olmasını istemezdim ama ilk günden sana fazla yüklenmeyeceğim. Her şeye yavaş yavaş alışacaksın."

İçime dolan sıvı ile gözlerimi kapatmıştım ve penisimi çekmeye başlamasıyla ben de onun eline boşalmıştım.

Acının daha ağır bastığı acı ve zevk karışımı lanet bir geceden sonra  Jungkook dudaklarıma masum olduğunu düşündüğüm bir öpücük bırakmıştı. Ellerim ve ayaklarımın bağlı olduğu umrumda bile değilken hissettiğim yorgunlukla kendimi uykuya bırakmıştım. Uykuya dalarken hissettiğim son şey ellerim ve ayaklarımın çözülmesiyken duyduğum son şey ise Jungkook'un sesiydi.

"İyi geceler bebeğim."







Aceleyle yazdığım için ve kontrol etmeye de üşendiğim için bazı yerleri saçma olabilir üsgnm :'(

Tam sadistçe bir şey olmadı ama bi durun aq daha ilk şeyden

Nys yrm ypn byü <3

Anguish // Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin