Suga
"Jungkook yok mu?"
İçeri giren genç kadın Seokjin'e sorduğunda ben ise şaşkınlığımı gizleyemiyordum. Kimdi bu? İlk defa birisi bu eve geliyordu.
"Bay Jeon evde değil."
Genç kadın Seokjin'e doğru dönmüş ve sert sesiyle tekrar konuşmuştu.
"O zaman onu eve çağır?"
"Ama-"
Onu dinlemeyerek salona gelmişti ve beni gördüğünde şaşkınlıkla bana bakıyordu.
"A-ah merhaba."
Onu selamladığımda birkaç saniyeliğine bakışları boynuma ve kesikler olan bileğime kaymıştı. Bakışlarını tekrar yüzüme çevirdikten sonra ise ciddi konuşması ile yavaş bir şekilde konuşmuştu.
"Kimsin sen? Onun yeni oyuncağı mı?"
Oyuncak?
Ben Jungkook'un oyuncağı mıydım? 'O' diye bahsettiği kişi Jungkook muydu...
"Ben-"
"Suga, odana çık."
Duyduğum tanıdık olan soğuk ses ile arkama dönmüş ve koyu gözler ile karşılaşmıştım. Üzerindeki takım elbisesi ile karşımda dikiliyordu. Tek eli pantolonunun cebinde iken zaten koyu olan gözleri daha fazla koyulaşmıştı.
"Odana çık."
Tekrar konuştuğunda bakışlarımı onun koyu gözlerine dikerek başımı iki yana salladım.
"İstemiyorum..."
Bu kadının beni neden Jungkook'un oyuncağı olarak gördüğünü öğrenmeliydim. Beni bir sürtük mü sanıyordu? Aslında bir sürtükten farkım sadece para almamak değil miydi?
"Burada senin isteklerin olmaz Suga."
Dediği şey ile aklıma tekrar onlarca şey dolmuştu...
Benim isteklerimin olmadığı bir yerde, ben sadece bir oyuncaktım.
Dönen başım ile artık ayaklarım tutmamaya başlamıştı, ve gözlerimi açık tutmak artık bir işkenceye dönerken belime sarılan kollar ile gözlerimin kapanmasına izin verdim. Sanırım artık eskisi kadar güçlü değildim...
Ekşın yapasım var .-.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anguish // Yoonkook ✔
FanfictionJeon Jungkook sadist bir insandı. Acı çektirmeyi seven, ve bundan zevk alan. Min Yoongi, Jeon Jungkook'a ve onun sadistçe zevklerine mahkumdu.