35- Tedavi pt²

7K 627 150
                                    

Yazım hataları olabilir, üzgünüm >.<

"Gerçekten bunu istiyor musun Jungkook?"

Bay Park yuvarlak gözlüklerinin üzerinden bakışlarını Jungkook'a dikmiş bir şekilde konuştu.

Jungkook ise yutkunarak derin bir nefes aldı. Her yönden, bu onun için en iyisiydi.

"Evet, istiyorum. Bir an önce tedavi olacağım."

Kısık çıkan sesi ile konuşan beden ile Bay Park hâlâ şaşkındı. Yıllardır ona tedavi olmasının iyi olacağını söylemesine rağmen tedavi olmayan kişi, şu an karşısında tedavi olmak istediğini söylüyordu.

"Pekâlâ, hangi yol ile tedavi olmak istiyorsun? Biliyorsun iki seçeneğin var?"

Bay Park arkasına yaslanırken konuştuğunda Jungkook gözlerini kapatarak derin bir nefes verdi.

"Bilmiyorum..."

Asla bir karar verebileceğini düşünmüyordu.

İki seçenek... Ve ikisi de birbirinden kötü.

"Bir karar vermen lazım."

"Yarın, yarın gelip kararımı söyleyeceğim."

Jungkook konuştuğunda Bay Park anlayışla başını sallamıştı ve Jungkook gülümseyerek konuştu.

"Teşekkürler."

Şey... Jungkook'un doktoruna karşı bu kadar aciz olması biraz garip değil miydi? Belki de, sadece geçmişini bilenlere karşı kendini aciz hissediyordur...

********

"Suga nerede?"

Jungkook Namjoon ile birlikte eve girerken kapıdaki Seokjin'e sorduğunda Seokjin göz devirmesine, zorla da olsa, engel olarak konuşmuştu.

"Duş alıyor."

Jungkook başını sallayarak onaylamıştı ve yanındaki Namjoon'a döndü.

"Konuşmamız lazım."

"Tabii."

Namjoon şaşkınlık ile Jungkook'a bakarken, Jungkook merdivenlere yönelmişti ve Namjoon da onun peşinden gitti.

"Bir yol seçmem lazım..."

Odasına giren Jungkook'un ardından odaya giren Namjoon kapıyı kapatırken, Jungkook çoktan kendisini koltuğa atmıştı bile.

"Ne yolu?"

"Tedavi... İki yol var ve hangisini seçeceğimi bilmiyorum. Bana yardım etmen lazım."

"Neymiş o seçenekler?"

Namjoon, Jungkook'un karşısındaki koltuğa otururken konuştuğunda Jungkook kuruyan dudaklarını ıslatmıştı ve konuşmaya başladı.

"Hastaneye yatarak tedavi göreceğim veya... Şok tedavisi."

Namjoon kahkaha atarken Jungkook şaşkınlık ile kaşlarını çatmıştı.

"İkinci seçeneği hiç yokmuş gibi sayıyorum. Bence hastaneye yatman iyi olacaktır."

Jungkook alayla küçük bir kahkaha atmıştı ve koyu gözlerini Namjoon'un gözlerine dikerek konuştu.

"Bunu düşünmediğimi mi sanıyorsun? Hastaneye yatmayacağım, şirketi ve Suga'yı bırakamam."

"Ben ve Seokjin varız. İdare edebiliriz."

Jungkook olumsuz anlamda başını sallamıştı.

"Suga konusunda inan sana bile güvenmiyorum."

Namjoon derin bir nefes alarak sadece başını salladı. Ona karşı çıkmayacaktı, çünkü her zaman kendi istediğini yaptığı gibi şimdi de yapacaktı ve o bunu biliyordu.

"Yarın gidip Bay Park'a şok tedavisi olacağımı söyleyeceğim, bir an önce bundan kurtulmalıyım."

Jungkook konuştuktan sonra önündeki masadaki içki şişesinden yanındaki iki bardağa içki doldurdu ve birisini de Namjoon'a vererek, tek dostu ile içkisini yudumladı.

Tabii her şeyden habersiz...








Dedim ben niye aynı şeyleri tekrarlıyorum azıcık kitaba sıçayım fjlddkldmdlddl

Aklımda bazı şeyler var, sırf fici uzatmak için neler yazacağım neler :)

Oy verip yorum yapmayı unutmayın ~ ❤

Anguish // Yoonkook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin