Min Yoongi
Dün gece bu evde olan her şeyi düşünmekten uyuyamamıştım. Cidden... Jeon Jungkook çok garip birisiydi. Daha geçen gün beni boğmuştu ve dün gece ise beni öpmüştü.
Ayrıca, şifreli konuşuyordu ve dediklerinden aklıma gelen tek şey ise... Ah cidden saçmalıyordum!
Kapının çalınması ve içeri Bay Kim'in girmesiyle düşüncelerimi bir kenara bırakarak Bay Kim'e odaklanmıştım.
"Bay Jeon bu akşam eve erken geleceğini ve sizin de bu akşam için hazır olmanızı söyledi."
Duyduğum şeyler beynimin içinde yankılanırken derin bir nefes almış yutkunmuştum. Aklıma gelen şey doğruydu...
"İyi misiniz?"
"Hah? Evet."
Bay Kim'in gamzeleri belli olacak şekilde gülümseyerek odadan çıkmasıyla hâlâ şaşkın bir şekilde etrafa bakıyordum.
Bunların hepsi yaşadığım hafıza kaybı
yüzünden oluyordu ve hafıza kaybı geçirmeme sebep olan kişiyi bulup öldürmek istiyordum. Tek anım bu lanet yerde yaşadıklarım olmamalıydı!Gözlerim yanmaya başladığında ellerimi saçlarıma atmış ve içimdeki sinir ile ağlayarak saçlarımı yolmaya başlamıştım.
Ona boyun eğemezdim...
******************
"Bay Jeon eğer odasına gitmezseniz kendisinin buraya geleceğini ve bunun sizin için iyi olmayacağını söyledi."
Saatlerdir beni odasına çağırıyordu ve gitmiyordum, ondan uzak durmalıydım, özellikle de bu gece.
"Gelmeyeceğim."
"Ama-"
"İstemiyorum. Git ve o pezevenk patronuna da söyle onun istediği hiçbir şeyi yapmayacağım."
"P-peki."
Bay Kim odadan çıktığında derin bir nefes alarak gözlerimi kapattım. Sakin olmalıydım.
Birkaç saniye sonra açılan kapının sesiyle gözlerimi açmış ve ardından dizini karnıma dayamış bir şekilde ellerimi yatak başlığına kelepçeleyen bir Jungkook ile karşılaşmıştım. Ellerimi ellerinden kurtarmaya çalışsam da çok güçlüydü ve hızla ellerimi yatak başlığına kelepçelemişti bile.
Nefes alış verişlerim korkuyla hızlanırken o karşımda dikiliyordu ve gülerek konuşmuştu.
"Seni uyardım. Bana karşı çıkmamalısın... Canının daha fazla yanmaması için."
Kısa oldu ama sonraki bölüm baya uzun olacak gibi :)
Bölüm adından da belli olduğu gibi; Her şey başlıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anguish // Yoonkook ✔
FanfictionJeon Jungkook sadist bir insandı. Acı çektirmeyi seven, ve bundan zevk alan. Min Yoongi, Jeon Jungkook'a ve onun sadistçe zevklerine mahkumdu.