Kim Seokjin
Saatlerdir Namjoon'u arıyor ve her defasında da 'aradığınız kişiye şu anda ulaşılamıyor' sesi ile karşılaşıyordum.
Bugün yıl dönümümüzdü ve o telefonlarımı bile açmıyordu. İstemsizce gözlerimin dolmasına engel olamıyordum. Neredeydi? Neden ona ulaşamıyordum?
Kendimi hemen yanımdaki sandalyeye atarak, hazırladığım yemek masasına baktım.
Yaptığım tüm yemekler ve hazırlıklar boşa gitmişti...
Sanırım Namjoon'un umrunda bile değildim... Son zamanlarda işleri ile benden daha çok ilgileniyordu ama ben yine de evlilik yıl dönümüzde bana küçük de olsa bir sürpriz yapacağını düşünmüştüm. Fakat yanılmışım...
Bir süre sonra uykumun gelmesi ile kendimi koltuğa yatarak cenin pozisyonu almış ve gözlerimi kapatmıştım.
Uyumak istiyordum, şu an çalan kapı bile umrumda değildi.
Zilin ısrarla birkaç dakika çalmasının ardından kapının anahtarla açılma sesini duymuştum ve gelen kişinin Namjoon olduğu anlayarak yutkundum.
Tek gözümü açtığımda bana doğru yürüyen küçük bedeni görmem ile hızla yattığım yerden kalkmış ve büyük gözlerim ile gülümseyen küçük bedene ve hemen arkasında duran Namjoon'a bakmaya başlamıştım.
Bu Min Soo'ydu. Namjoon ile aylardır yetiştirme yurdunda ziyaret ettiğimiz ve evlatlık almak istediğimiz çocuk. O nasıl buraya gelmişti ki?
"Evliliğimizin üçüncü yılı kutlu olsun meleğim."
Gamzelerini belli edecek derecede gülümserken konuşan Namjoon ile ben de gülümsemiş ve gözlerimin dolmasına engel olamamıştım. Bu sefer üzüntüden değildi, bu sefer mutluluktan gözlerim dolmuştu.
Önümdeki Min Soo'yu kucağıma alarak tombul yanaklarından öptükten sonra Namjoon'a yaklaşmış ve büyük ellerini belime dolamasına izin vermiştim.
"Unuttun sanmıştım..."
"Her zaman aklımdaydı."
**************
Suga
"Saçlarını neden boyatmak istiyorsun ki şimdi?"
Jungkook'un sorusuyla omuz silkmiş ve oturduğum koltuktan kalkarak kucağına yerleşmiştim.
Neredeyse bir aydır her şey çok iyiydi ve o her gün, her saniye beni kendisine daha fazla aşık ediyordu.
Sanırım... artık sevgiliydik.
"Sadece değişiklik olsun istiyorum."
Elleri ile belimi okşarken dudaklarını ıslatmış ve konuşmuştu.
"Pekâlâ, o hâlde hazırlan ve önce birlikte alışveriş yapalım ve daha sonra da saçlarını boyatmaya gidelim."
Heyecanlanmıştım...
Aylardır ilk defa bu evden çıkacaktım, ve bunun Jungkook ile sevgili olarak olması kalbimin hızlanmasına sebep oluyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anguish // Yoonkook ✔
FanfictionJeon Jungkook sadist bir insandı. Acı çektirmeyi seven, ve bundan zevk alan. Min Yoongi, Jeon Jungkook'a ve onun sadistçe zevklerine mahkumdu.