Bölüm 1- Evde Son Gün

31.8K 896 486
                                    


* Bölüm Wattys 2021 için düzenlenmiştir *

*Medyada Afra Nur Yakamoz'u görmektesiniz.

Hatalarım varsa şimdiden af ola. Hepinize en içten sevgilerimle iyi okumalar dilerim...

💜😇



                Haftalardır beklediğim gün nihayet geldi. Heyecanla yatağımdan kalktım. Bugün benim doğum günüm. 18 yaşına giriyorum. Doğum günüm karne günüme denk geldiği için erkenden kalktım. Hızlıca elimi yüzümü yıkayıp akşamdan hazırladığım kıyafetleri giydim. Bugün doğum günüm ve karne günüm olması dışında bir de Kore'ye gidiş günüm. Bunun için çok heyecanlıyım. Daha önce yurtdışına çıktım ancak Güney Kore benim için farklı bir yere sahip. Bu yüzden de oraya gidecek olmak beni oldukça heyecanlandırıyor.

Bütün eşyalarımı akşamdan bavullara yerleştirmiştim. Hazırlanıp kapımın önünde bekleyen 4 bavuldan ikisini alıp odadan çıktım. Kocaman evin içinde yalnızca bavulun tekerlek sesi duyuluyor. Merdivenlerden aşağı indiğimde Songül teyze ile karşılaştım. Evimizin hizmetlisi ama benim için çok özel bir yeri var. Çocukluğumdan bu yana benimle ilgilenip bana bakan kişi o. Bu yüzdendir ki onunla aramdaki bağ çok çok farklı.

" Neden sen indirdin kızım? Ahmet abin alırdı. "

" Aa ne olacak sanki Songül teyze? Elime yapışmadı ya. Hem daha inecek bavullar var. Zahmet olmazsa Ahmet abi onları indiriversin. "

Songül teyzenin yüzünde beliren sıcacık gülümse ile gülümsedim.

" Tabi kızım söylerim hemen indirir. "

Songül teyzenin yanından ayrılıp mutfağa geçtim. Aşçımız olan Ayşe abla nefis bi kahvaltı hazırlıyordu.

" Günaydın Ayşe abla. Annemler yok mu? "

" Günaydın Afra Hanım. Onlar erkenden çıktılar. Sanırım toplantıları varmış. "

Her sene olduğu gibi bu sene de işleri var. Hiçbir doğum günümde yanımda olmuyorlar. Bunu da geçtim ben gidiyorum. Çok uzağa gidiyorum ve onlar veda etmek için bile yanıma gelemiyorlar. Yüzümün asılmasına engel olamadım. Üzücü bir durum çünkü. Onların yanımda olmasını isterdim.

Yemek masasına geçerken Ayşe abla durdurdu.

" Afra Hanım biliyorsunuz ki onların çalışması gerek. Ama sizi unutmadılar. "

Elindeki kutuyu yemek masasının üzerine bıraktı.

" Bunu size vermemi istediler. "

Kutuyu açtığımda içinde bir kağıt vardı. Açıp okumaya başladım hemen.

" Afra'cığım, canım kızım. Her geçen gün büyüyorsun; büyüdükçe güzelleşiyorsun. Doğum gününde yanında olmayı ikimiz de çok isterdik. Ama senin için ailemiz için çalışmak zorundayız. Bunu anlayacak ve olgunca karşılayacak yaşta olduğunu biliyoruz tatlım. Umarım hediyemizi beğenirsin. Seni çokça öpüyoruz kızım.

-Seni çok seven Annen ve Baban... "

Kağıdı kenara bırakıp kutunun içindekileri çıkardım. İlk gözüme takılan şey Tiffany&Co 'nun mavi kutusu oldu. Sabırsızlıkla açtığımdaysa çok hoş bir kolye karşıladı beni.

 Sabırsızlıkla açtığımdaysa çok hoş bir kolye karşıladı beni

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BTS'in Sekizinci Üyesi (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin