Açıklamalar Topluluğuna Merhaba^^

1.8K 59 6
                                    

Merhaba değerli okurlarım...
Nasılsınız??
Ben de iyiyim teşekkür ederim. Şimdi bahsedeceğim bazı konular var. Ve bazı yerlerde üyelerde yorum yapabilir. Söyleyeyim şimdiden.
Başlayayım.

İlk öncelikle Afra'nın yetenekleri... Ben her zaman yetenekli olmak isterdim. Her sporla uğraşmak hayallerim arasında yer alır. Ama hiçbir zaman buna imkanım olmadı. Adana'nın Kozan ilçesinde yaşıyorum. Çok küçük bir ilçe bu yüzden hiçbir aktivite yok. Bu çok can sıkıcı. İmkanım olsaydı her sporla ilgilenirdim. Bazı insanlar öyle şanslı ki... bunu değerlendirmiyor. Onlara çok kızıyorum. Onların yerinde olsam olabildiğince sosyal olurum. Gidebildiğim her kursa giderim. Kısacası her boktan yerdim. Bunun kötü bir şey olduğunu düşünmüyorum.

Sleepygirlxd :
Yazar burda istediği hayattan bahsetmiş dbbdbdvdbs

Haklısın. Burada kendi istediğim hayattan bahsettim. Çünkü bu kitabı hayal gücümü kullanarak yazıyorum. Ve hayallerimin içinde bir yerde bunlar da yer alıyor. Bu zamana kadar hiç dile getirmediğim şeyleri şuan yazıyorum. Gerçekten çok tuhaf bir his. Ama rahatlatıyor emin olun. Bu aralar nedenini bilmediğim bir şekilde doluyum. Burada içimi atmak iyi gelecektir.

bangtanpink77 :
Ah benim canım maymun kulakli müdürüm (eski)

Benim müdürlerim her zaman iyi giyimli ve yakışıklı adamlar oldu. İlkokuldakini de hatırlamıyorum zaten. Her zaman göbekli, kel kafalı müdürler hayal ettim. Ama başıma gelmedi. Ayrıca müdürlerim ile arkadaş gibi ilişkim olmadı. Afra'nın hayatında bunu da yaptım. Aslında Afra'nın hayatını yazarken kendimi onun yerinde hayal ediyordum. Bu çok aptalca görünebilir sizin için ama bence öyle değil.

'Deniz'inde dediği gibi Koala Yoongi. Hatta ve hatta Bay Kaba Koala. Offf ya!! Uyandırırsam beni öldürme ihtimali %3728733873728377473827  den daha fazla. (Sayıyı okumadan geçen masum Türk evladı... seni seviyorum ^-^ ) '

AleynaAlata :
sayılara bakmadan yazan TÜRK evladı bende seni seviyorum

Doğrudur!! Sayılara bakmadan yazdım.

Ca- Bari az sallasaydın yazarım. O ne öyle???

Her şeye muhalefet olma kız sen. Her neyse Aleyna bende seni seviyorum...

Başka konuya gelelim şimdi. BTS'in çıkış tarihi. Bunun için hepinizden özür diliyorum. Yanlış yazmışım. Uyaranlara teşekkür ediyorum. Tekrardan özür diliyorum hepinizden.

btsarmy2013_ :
Ya "YAVRUM" kelimesi bana çok itici geliyor sizede öyle geliyor mu?
Kxkdnskdnskx

Deniz- Sondaki random kafamı karıştırdı.

Jm- Benim de o random sorduğu sorunun  şaka olduğunu mu gösteriyor.

V- Ambulans aramamıza gerek var mı??

Hey!! Okuruma laf atmayın. Her neyse yavrum kelimesi benim hayatım boyunca duymadığım bir kelime. Tabiki kişiye göre değişir. Yavrum kelimesi sana itici geliyorsa saygı duyarım.

BTS'in Sekizinci Üyesi (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin