*Bölüm Wattys2021 için düzenlenmiştir*
Bir bölümün daha düzenlenmesi bitmiş bulunmaktadır. Umarım beğenerek okumaya devam ediyorsunuzdur. Görüşlerinizi, fikirlerinizi yorumlarda belirtmeyi unutmayın.
İyi okumalar...
💜
Comeback için gösteri yaptık. Ve ilk çıkmama rağmen iyi bir iş çıkardım. BTS üyeleri de sürekli bizi destekledi. Bugünse bir röportaj vereceğiz BTS ile. Heyecandan kalbim çıkacak gibi atıyor. Jimin ve ben kliptekine uygun bir şekilde giyindik röportaj için de.
Stüdyoya geldiğimizde yerlerimizi aldık. Etekten dolayı hemen bacağımı örtecek bir örtü getirdiler. Ve kayıt!
" Bugün stüdyomuzda BTS ve yeni üyeleri Choa var. Hoş geldiniz. "
BTS- 2! 3! Bangtan! Merhaba biz BTS.
Choa- Merhaba, ben Kim Choa.
"Choa öncelikle seni tebrik ederiz. BTS'in yeni bir üyesisin.
Choa- Teşekkür ederim. Ahh!! Heyecanlandım şuan.
"Seni daha fazla heyecanlandırmak istemem. Hemen sorulara geçelim.
Nasıl gruba katıldın?"Choa- Aslında ben modellik için geldim Kore'ye. Gittiğim şirketle olumsuz sonuç alınca Bighit ile de görüşmeye gittim. Ve orada arkadaşım sayesinde birkaç yeteneğimi göstermemi istediler. Daha sonrasında işte burdayım.
Jhope- Oldukça yetenekli bir genç kız. Ona hayran olmamak imkansız.
Choa- Hayır o kadar da değil tabi.
"Merak ettik şimdi. O videoları bize gösterebilir misiniz?"
Choa- Umarım o videoyu bulamam.
(Kahkahalar)
"Choa üyelere alışman zor oldu mu? Veya Bts Choa'ya alışmak zor oldu mu?"
Choa- Ben çekindim başlarda onlarla aynı evde kalmaya. Onların en büyük hayranlarından biriyim. Her gün onlarla olmak zaten çok heyecan yaratan bir durum. Ancak onların evde bir kadın yokken rahat yaşantılarının olduğunu biliyorum. Ve şimdi o kadar rahat davranamıyorlar. Bu yüzden çok üzgünüm BTS.
Yoongi- Ah!! Bunun için üzgün olma. Biz hala rahatız.
Jungkook- O ilk geldiğinde çok sessizdi. Bize uzak davranıyordu. Sanırım bizi rahatsız etmek istemedi. Hepimiz bu haline şaşırdık. Daha sonra ona söyledim. Bizimle rahat davranabilecegini. Daha sonrasında kendine geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in Sekizinci Üyesi (Düzenleniyor)
FanfictionBTS'in Sekizinci Üyesi bir kız olursa ne olacak? Peki bu kız Türk olursa... Antiler... ARMY'ler... ödüller... sevinçler... üzüntüler... Yedi erkek ve bir kız... Ün, şan, şöhret... Afra(Choa)'nın BTS ile maceralarını okumaya hazır olun.