Tüm üyelerin önünde, tüm Army'lerin önünde Kook bana evlenme teklifi etti. Hayatımda duyup duyabileceğim en muhteşem ses, en muhteşem adam bana evlenme teklifi etti. Gözlerine baktım. Öyle anlamlı bakıyor ki. Merak ediyor cevabımı.
Herkes cevabı bekliyor. Kutuyu tutan ellerini tuttum ve kaldırdım. Şaşırdı.
Jungkook'un Ağzından
5 aydır bunu düşünüyorum. Choa'ya her baktığımda bu soru aklıma geliyordu. Yaşımız cok genç. Ama hemen evlenmeyiz. Şimdi benim olduğunu bilmem gerek. Yılbaşı gecesinde ona teklif etmek en iyisi olacaktı.
Saat 11.57
Üç dakika var yeni yıla. Choa'nın ellerini tuttum. Bana şaşkınca bakıyordu. Ama bu kız çok tatlı oluyor şaşırınca. Gözlerine baktım. Merakla bakıyordu. Şuan ısırasım geldi bu kızı. Her neyse konumuza dönelim. Evlenme teklifi edicem.
Jk"Sevgilim, birtanem, meleğim. Dünyada tanıdığım en muhteşem kız. En muhteşem kalbe sahip kız. Bu tavşanın kalbi seni istiyor."
Durdum. Choa'nın gözleri doluyordu. Heyecanlıydı. Diğerlerinden ses çıkmıyor. Herkes merakla bekliyor.
Eğildim. Önünde diz çöktüm. Ama gözlerimi hiç kaçırmadım ondan. Gözlerimi kaçırmadım gözlerinden. Sağ ön cebimden küçük siyah kutuyu çıkardım. Şok içinde açıldı gözleri. Ne olacağını biliyordu. Şaşkındı.Jk"Birtanem benimle evlenir misin?"
Şok!!!
Sevgilime ulaşamıyorum. Alo!! Sevgilim orda mısın? Choa!!
Evet evet şu an Choa'yı kaybettik. Choa yok.
Ellerimi tuttu. Ayağa kalktım gözlerimi gözlerinden ayırmadan. Baktı... baktı...
"Eveeeeeet!!!"
Diye bağırdı bir anda. Sadece iki saniyelik bir durdum. Ardından Choa'yı kucağıma aldım. Etrafımda döndürdüm onu. Kokusunu içime çekiyordum. Onu gerçekten çok sevdiğimi bir kez daha farkettim. Yere indirdim ve parmağına yüzüğü taktım. Hafifçe yanağından öptüm.
.
.Geri sayıma başladık.
"10...9...8...7...6...5...4...3...2...1..."
Ve konfetileri patlattık. Yeni yıla merhaba.
1 dememizle Choa'nın dudağına yapışmam bir oldu. İlk defa kamera karşısında bu kadar tutkulu öpüyordum.
Ve tabi bu anı bölen Taehyung oldu.V"Öhö... öhö... klibi mi izlesek?"
Choa'dan ayrıldığımda dudağımı sildim. Büyük ihtimalle ruj oldu. Her neyse. Hepimiz televizyonu izliyoruz. Çünkü Sevgilim ile Gd'nin Mv'si yayımlandı.
Choa'nın Ağzından
Televizyonu izliyoruz. Biraz önce Kook'un beni öpmesine şaşırdım. Güzel öptü ama pis tavşan.
Mv yayımlandı. Hem de tam anında.
Klibin ilk sahnesinde Jiyong var. Kırmızı saçları ile evde yalnız oturuyor. Ardından ben görünüyorum. Depoda yalnız. Sonra Gd'nin rapi giriyor. Ev gösteriliyor. Ardından Gd'nin gece raylardaki çekimleri geliyor. Rap bitiyor ve ben geliyorum. Kalabalık caddedeki halim geliyor. Balkondan Gd'yi izliyorum. Beni görüyor ve tüm kalabalık yok oluyor. Sonra Gd koşarak benim olduğum eve giriyor. Balkona çıkıyor ve ben yokum. Sonra tekrar rap giriyor. Gd çaresizce etrafına bakıyor. Sonra ev gösteriliyor. Pencereden Gd'yi izliyorum. Ve yineee beni görüyor. Sonra benim rap yerime geçiyor. Depodaki çekimler gösteriliyor. Ara ara raylardaki görüntülerim gösteriliyor. Rap bitiyor ve ev gösteriliyor. Bu sefer evde ben varım. Yatağa yatıyorum ve arkamı dönüyorum. Son rap başlıyor. Bu sefer sadece ben söylüyorum. Raylar gösteriliyor. Hemen ardından Gd. Caddeye inip beni arıyor. Kısa bir görüntüde ben çıkıyorum. Hemen ardından Gd'nin koştuğu bir çekim gösteriliyor. Karanlıkta koşuyor. Sonra raylar gösteriliyor. Ben yokum ama Gd bir şey arıyor. Ev çekimleri tekrar geliyor. Burada da Gd bir anda içeri giriyor. Her yerde beni arıyor. Artık klibin sonlarına geliyoruz. Gd beni raylar otururken buluyor. Sonra caddede kaldırımda buluyor. Ardından evde küvette otururken buluyor. Son olarak Gd'nin koştuğu kısım gösteriliyor. Koşuyor ve depoya giriyor. Orada da karşı karşıyayken bitiyor.
Bence muhteşem ötesi bir klip oldu. Sözler çok güzel ve anlamlı. Kıyafetler birbiriyle uyum sağlıyor. Her şey muhteşem. Klip muhteşem.
-Kafamdaki klibi umarım anlatabilmişimdir.-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in Sekizinci Üyesi (Düzenleniyor)
FanficBTS'in Sekizinci Üyesi bir kız olursa ne olacak? Peki bu kız Türk olursa... Antiler... ARMY'ler... ödüller... sevinçler... üzüntüler... Yedi erkek ve bir kız... Ün, şan, şöhret... Afra(Choa)'nın BTS ile maceralarını okumaya hazır olun.