36/Deniz

7.4K 406 360
                                    

Bighit Entertaintment
Ben Bts'in menajeri. Maknae line üyelerinden Jeon Jungkook Ve Kim Choa hakkında çıkan dedikoduların hızla yayılmasına tanıklık ettik. Bu konunun başka konulara saptırılmaması için açıklama yapıyoruz. Jungkook ve Choa sevgili fakat aralarında başka anlamda ilişki olmadı. Lütfen bu konu farklı yerlere çekilmesin. Teşekkür ederiz.

Twitter'da yapılan açıklamayı okuduktan sonra yorumlara girdim. Milyonlarca yorum vardı.

"İnanamıyorum.... Minik Kookiemiz sevgili yaptı."

"Ben demiştim. Choa ile Kook'un sevgili olacağını söylemiştim."

"Çok tatlılar."

"Ama olmaz ya. Jikook real di. Haksızlık bu. Jiminie al minik tavşanını. Seni aldatıyor."

Tanrım!!! Okuduğum yorumlara sırıtırken omzuma dokunan el ile irkildim. Arkamı döndüğümde elin sahibinin Kook olduğunu gördüm.

"Kook beni korkuttun."

Jk"Özür dilerim. Ne yapıyorsun?"

Telefonu ona uzattım. Eline alıp yanıma oturdu. Yorumları okurken gülüyordu. Bir anda ciddileşince Jikook real yazan yeri okuğunu anladım. Telefonu bana uzatıp arkasına yaslandı. Derin bir nefes verdi.

Jk"Ah!!!"

"Ne oldu Kookie?"

Jk"Ne olacak. Bazı hayranların bizi gay gibi görmesi hoşuma gitmiyor."

Cevap vermediğimde devam etti.

Jk"Birbirimizle çok yakınız. Ve bunları gayliğe çekiyorlar. LGBT'ye saygım var. Ama ben eşcinsel değilim. Diğer grup üyeleri de eşcinsel değil. Aramızdaki samimiyeti farklı anlıyorlar. Hepsi benim abim."

Sözleri çok mantıklıydı. Onları eşcinsel görmeleri benim de hoşuma gitmiyor. Onlar evde, kamera önündeki kadar samimi değiller. Evet samimiler ama her dakika sarılmıyorlar. Emin olun üyelerin hiçbiri cinsel anlamda shiplenmeyi sevmiyor. Ama dost olarak shiplendiklerinde onlarında hoşuna gidiyor.

"Haklısın Kookie."

Dedim sadece. Bu konuşmasının üzerine ne diyebilirdim ki? Mutfaktan gelen ses kesinlikle Jin'e aitti.

Sj"Sizi uyuşuk bebekler yemek hazır."

Kook ile bakıştık. Aynı anda göz devirip kahkaha attık.

Sj"Maknaeler yemek hazır dedim. Komik bir şey değil."

Gülmeye devam ederken yerimiz den kalktık. Mutfağa gittiğimizde hepsi yemeğe gömülmüştü. Kook ile yerimize oturduk. O anda Yoongi kafasını kaldırıp bana baktı.

Sg"Choa... Bugün bir kız şirkete geldi. Kuzenin olduğunu söyledi."

"Kuzenim mi?"

Sg"Evet... adı neydi... Ah!! Sanırım Deniz'di."

Deniz mi? Oha en sevdiğim kuzenim Deniz. Onunla küçük yaşlardan beri konuşuyoruz. Kendisi teyzemin kızı olur. Maşallah baya da güzel bir kız. Soyumuzun en çekik göze sahip kişisi. Bu yüzden onu Koreli sanabilirsiniz.

"Deniz mi? Kore'ye mi gelmiş?"

Sg"O kim?"

Hayret Yoongi'miz epey meraklı. Güzel kızımız onu etkilemiş sanırım.

BTS'in Sekizinci Üyesi (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin