Sabah kalktıgımda Jimin çoktan uyanmıştı. Banyodan gelen su sesi ile banyoda olduğunu anladım. Ben de kıyafet aramaya başladım. Arkadan gelen ses ile irkildim.
Jm"Havuza gireriz. Bikini falan seç."
"Korktum. Sen ne zaman çıktın ya?"
Jm"Daha yeni çıktım. Banyo yapacaksan git yap."
Kaslarım yokken bikini giyemem. Onun için siyah yazılı mayo çıkardım. Bir de kot şort.
.
.
.
.
Banyodan çıktığımda Jimin yoktu. Telefonumu alıp onu aradım.Jimin'in Ağzından
İçeceğimi yudumlarken telefonum çaldı. Arayan Choa'ydı.
Jm"Efendim Choa."
"Nerdesin?"
Jm"Havuzdayım."
"Anladım."
Jm"Havlunu al ve gel."
"Tamam Jimin."
Diğerlerine dönüp konuştum.
Jm"Choa geliyor."
Choa'nın Ağzından
Havlumu ve yedek kıyafetimi bir çantaya koyup aşağı indim. Dışarıdaki büyük havuza geçtim. Bizimkiler yatıyor. Ah!! Cidden yatmaya mı geldik. Telefonumdan vlive yayın açtım. Kısık sesle telefona konuştum.
"Merhaba gençler. Ben Choa. Diğerleri havuzda. Hadi sürpriz yapalım."
Onlara yaklaştım. Ve yüksek sesle...
"Merhaba Bts."
Hepsi korktu. ㅋㅋㅋㅋ
Sj"Yah! Böyle gelinir mi?"
"Hadi havuza girin. Yatmaya mı geldiniz?"
V"Hadi. Birlikte atlayalım Choa."
Birlikte koştuk. Ve sonunda sadece o havuza atladı. Bana sinirli şekilde bakıyor. Kaçmalı mıyım? Bu arada telefonu Jimin'e verdim.
"Oppa atlayacaktım ama şortu çıkarmamışım."
Tae hiç dinlemiyor. Beni kucağına aldı. Havuzun tam kenarına getirdi.
V"Beni kandırmak neymiş gör bakalım."
Tam beni atarken o da benimle düştü. Su yüzüne çıktığımızda Tae'yi itenin Kook olduğunu gördük. Tae havuzdan çıkıp Kook ile uğraşmaya gitti. Ben de havuzdan çıkıp Jimin'in yanına gittim. Elindeki telefonu menajere verdim. Jimin'in kolundan tutup kaldırdım. Sonra da Hoseok'un elinden tutup kaldırdım.
"Hadi oppa havuza girelim."
Üçümüz birlikte havuza atladık. Su yüzüne çıktığımızda Jimin konuştu.
Jm"Şortunu çıkarsana Choa."
"Ah!! Unutmuşum."
Havuzdan çıkıp kenarda şortumu çıkardım. Namjoon ve Jin'in elinden tutup havuza sürükledim.
Rm"Girmek istemiyorum."
"Sormadım zaten."
Namjoon'u havuza ittim. Jin'e sırıtarak baktığımda...
Sj"Kendim girebilirim."
Dedikten sonra havuza atladı. Yoongi'ye döndüm. Cidden mi?? Uyuyor... Ah!!!!!
Neyse bir şeyler yaparım şimdi. Havuza atladım. Kook ve Tae de havuzdaydı. Hepsini topladım."Yoongi oppa uyuyor. Onu kaldırın ve havuza atın."
Rm"Bizi öldürür."
"Bir şey olmaz. Hadi lütfen."
Oflayarak gittiler. Yoongi'nin kollarından ve bacaklarından tutup kaldırdılar.
Sg"Lan bırakın beni. Bu hangi aptalın fikri."
Aptal lafını duyar duymaz bağırdım.
"Yah ben aptal değilim."
Sg"Sen bittin Choa.
Yoongi'yi havuza attılar. ㅋㅋㅋㅋ. Ama cok tatliş bu ya. Oyy bitanem benim.
Ah!! Şuan beni öldürebilir. Bana doğru yüzüyor."Yah!!! Oppa sadece biraz serinle istedim."
Sj"Bırak kızı. Buraya gel Choa."
Hızlıca Jin'in yanına yüzdüm.
Sg"Hyung koruma onu."
Sj"Abartma."
.
.
.
.
.Uzun süre böyle eğlendik. Şimdi ise odalarımıza geçtik. Üyelerin karnı dümdüz. Yoongi'nin vücudu bembeyaz. Kası yok ama karnı düz. Jungkook'un karın kaslarına hastayım ya. Tabi Jimin'inkine de. Ve Hoseok. Tanrım Hoseok'un kaslarına da bayılıyorum. Her neyse boşverin. Konuyu kapatalım. Okey...
Yarın Kore'ye geri dönüyoruz. Üzgünüm... Çünkü burayı sevdim. Ama her neyse BTS'in yanında heryer güzel...
Jimin erkenden uyudu. Melek ya. Ben de şimdi yatıyorum. Saat gece 11. Tam yatağıma yattım ki mesaj sesi odada yankılandı. Jimin biraz doğrulup...Jm"Telefonunun sesini kapat Choa."
"Özür dilerim Jimin."
Geri yattığında telefonumu eline aldım. Mesaj Baeki'dendi.
Baeki
Naber güzelim???Choa
Iyidir.Senden Naber??
Baeki
Suga Hyung bir şey yaptı mı??Choa
Ah!! Ne??Neyden bahsediyorsun?
Baeki
Bugünkü canlı yayından...Choa
Tanrım canlı yayını izledin mi???Baeki
Tabiki izledim. Sen varsın sonuçta.Kaçıramazdım.
Choa
Izlemene sevindim.Yoongi oppadan da dayak yemedim.
Jin oppa korudu.
Baeki
ㅋㅋİyi olmuş.
Ama komikti.
Choa
Evet hemde baya komikti.Baeki
Otelde de Tae ile mi kalıyorsun??Choa
Hayır...Jimin ile kalıyorum.
Baeki
Anladım.Kore'ye ne zaman geliyorsunuz??
Choa
Yarın uçağa binicez.Baeki
Harika...
O halde iyi geceler...Choa
Sana da iyi geceler Baeki...Telefonun sesini kapatıp yanıma koydum.
.
.
.
.
.
.
.
.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in Sekizinci Üyesi (Düzenleniyor)
FanfictionBTS'in Sekizinci Üyesi bir kız olursa ne olacak? Peki bu kız Türk olursa... Antiler... ARMY'ler... ödüller... sevinçler... üzüntüler... Yedi erkek ve bir kız... Ün, şan, şöhret... Afra(Choa)'nın BTS ile maceralarını okumaya hazır olun.