Bölüm 14- Mesaj

9.5K 558 145
                                    

*Bölüm Wattys2021 için düzenlenmiştir*

Yeni düzenlenmiş bölüm ile karşınızdayııım. Umarım beğenerek okumaya devam ediyorsunuzdur.

İyi okumalar...
💜



Aralık olan kapıyı ittirdi Jungkook endişeyle. İçeri girip oldukları yere mıhlandıklarında telaşla kenara ittim ikisini de. Gördüğüm manzara tüylerimi diken diken etmeye yetti. Etraf dağılmış. Koltuğun üzerindeki yastıklar, örtüler yerlerde. Sehpa devrilmiş. Salonda çıkan arbede mutfakta da devam etmiş anlaşılan. Mutfakta kırılan bardakların arasında gözüme çarpan şey tezgahın kenarındaki kandı. Taehyung da bunu farkedip bağırmaya başladı.

V- Choa-ah!

Hızlıca yukarı çıktı. Biz de arkasından koştuk. Odalarına girdiğimizde arbedenin burada da devam ettiğini gördük. Odanın altı üstüne gelmişti resmen. Jungkook hızlıca polisi ararken Tae diğer odalara bakmaya gitti. Ben de hemen Choa'yı aradım.

Angel Aranıyor...

"Aradığınız kişiye şu anda..."

Devamını dinlemeden kapattım telefonu. Tahmin ettiğim gibi telefonu kapalı. Lanet olsun!

Yaklaşık 15 dakika geçti. Polis sirenleri kulağımıza doldu. Bu bekleme süresi içinde diğer üyeleri arayıp onları da haberdar ettik. Polisler hemen yurdun içinde araştırma yaparken polislerden biri yanımıza geldi.

Polis- Merhaba.

V- Lütfen onu hemen bulun. Başına bir şey gelmesinden korkuyorum.

Polis- Meraklanmayın. Biraz soru sormamız mümkün mü?

Yoongi- Tabii ki.

Polis- Öncelikle yaşı ve adı?

V- 19 yaşında. Gerçek adı Afra Nur Yakamoz.

Polis- Düşmanı olabilir mi burada?

Jungkook- Sanmıyoruz. Türkiye'den geldi. Burada çok fazla insan tanıdığını sanmıyorum. Ancak grubumuza geldiğinden bu yana fazlasıyla anti oluştu.

V- Polis Bey... Eğer antileri işiyse elinizi çabuk tutmanız gerekir. Ona zarar gelmesin!

Polis- Hızlı hareket edeceğiz Bay Kim. Bir gelişme olursa sizi haberdar edeceğim.

Yoongi- Telefonu kapalı Choa'nın.

Polis- Son sinyale kadar tespit edebiliriz.

Polisler evin içinde araştırmaya devam ederken telefon çaldı.

Jimin- Alo, hyung...

Yoongi- Ne oldu Jimin?

Jimin- Polisler geldi mi?

Yoongi- Evet. Evi arıyorlar.

Jimin- Sejin hyung gelecek yanınıza. Ben gelmeden polisler gitmesin dedi.

Yoongi- Tamam... Söylerim polislere.

Jimin- Kapatıyorum hyung. Geliriz biz de birazdan.

Telefonu kapatıp kenara kattım. Jungkook umutsuzca polisleri izliyor, Taehyung ise yere çökmüş dizlerini kendine çekip küçücük olmuştu. Ne kadar endişeli olduğunu görmek üzüyor. Jungkook polisleri izlerken bir anda beklemeye başladı.

BTS'in Sekizinci Üyesi (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin