Bir hafta geçti olayların ardından. Hara flaş belleğin olmadığını farketti. Bizi aradı. Ve bizde olduğunu öğrenince sustu. Biz de derin bir nefes aldık. Namjoon hepimizden özür diledi. Kabul etmeyeceklerdi ama hepsini tembihledim. Daha fazla üzülmesin Namjoon. Özrünü kabul edin dedim. Sonuçta liderimizi üzmemeliyiz. Pişmandı bu belli oluyor. Birbirlerini affettiler. Tabi Kook da Namjoon'dan özür diledi. Çünkü Namjoon'u neredeyse dövecekti.
Onun dışında cenazeye gittiğimizde çekilen fotoğraflar medyada yayılmış."Ya hepsi çok üzgün görünüyor. Jonghyun'un cenazesine geldiler bir de."
"Choa cenazeden çıkarken çok kötüydü. Bayaa ağlamış ya. Çok üzüldüm."
"Choa unni sen ağlama lütfen. Ya çok kötü olmuş kız."
"Aynen. Jungkook da çok üzgün dü. Aslinda haklı sevgilisi o haldeyken kendide üzülüyor."
"Ya bırakın Choa'yı ya. Dikkat çekmek için yapıyor. Sevginizi kazanmak için."
"Katılıyorum. O or*spu üzülmedi. Yalandan göz yaşları döküyor."
"Yalnız Namjoon Choa'ya yardım ediyordu. Demek ki araları kötü değil."
Gibi gibi milyonlarca yorum yapılmış. Antiler hala var. Yapacak bir şey yok. Ayy anti deyince... reklam gibi olmasın ama aklıma Zico & G.Soul -Anti şarkısı geldi.
I'm not you anti anti anti...
Ya gerçekten harika bir şarkı. Dinlemenizi tavsiye ederim.
Şimdi asıl konumuza dönelim.TAŞINIYORUZ.
Evet. Yeni eve taşınıyoruz. Yaşasın. Kore'nin en ünlüleri ile aynı sitede kalacaz. Araştırdım ve evimiz muhteşem büyüklükte. Ya diyecek başka bir şey yok.
Bavulumu hazırlıyorum. Tüm kıyafetlerimi koyuyorum. Diğerleri akşamdan hazırlamıştı bavulları. O yüzden şimdi bakım malzemelerini hazırlıyorlar. Son olarak şapkalarımı da koyup bavulumu kapadım. Her şeyimi koydum. 4 bavul çıktı. Yukarı odama çıktım. Dolabımdan takılarımı çantama koydum. Rimellerim, fondöten, allık, aydınlatıcı, ruj, far... Babamın hediye ettiği kırmızı Mac ruju... rujum yok. Sinirle göz devirdim."TAEEEEE!!!! MAC RUJUMU BULAMADIM!!!"
Diye bağırdım aşağı doğru. Anında cevap geldi.
V"YASTIĞININ YANINA BAK GERİZEKALI!!"
Gerizekalı??? Bunun hesabını sorarım. Yastığımın yanındaki ruju aldım ve çantama koydum. Cüzdanımı da koyup aşağı indim. Etrafta bulduğum yastığı Tae'ye fırlattım.
V"Bu neydi şimdi? Sana yardım ettim nankör."
Bir tane daha yastığı fırlattım kafasına.
"Gerizekalı dediğin içindi birincisi. İkincisi ise nankör dediğin için. Aptal Tae."
Dedikten sonra evden dışarı kaçtım. Bavulları Namjoon ve Jin taşıdı. Hızlıca arabaya bindim. Her zamanki gibi Yoongi sürücü koltuğunda, Kook ön koltukta Yoongi'nin hemen yanında ve arkada oturan ben ve Tae. Tae sinirle baktı. Elindeki kahveyi göstere göstere içmeye başladı.
"Bana da ver TaeTae."
V"Hayır."
"Yaaa!!!"
V"Hayır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in Sekizinci Üyesi (Düzenleniyor)
FanficBTS'in Sekizinci Üyesi bir kız olursa ne olacak? Peki bu kız Türk olursa... Antiler... ARMY'ler... ödüller... sevinçler... üzüntüler... Yedi erkek ve bir kız... Ün, şan, şöhret... Afra(Choa)'nın BTS ile maceralarını okumaya hazır olun.