62 / Turkey Concert

4.1K 254 77
                                    

9 Mayıs öğleden sonra saat 4.30

İki saat sonra Çin'den Türkiye'ye gidecek olan uçağımız kalkacak. Heyecandan yerimde duramıyorum resmen. Bavullarımızı toparladık. Kook ile aynı odada kalıyorum. Ve o şuan banyoda. Ben ondan önce duş alıp çıktığım için rahatım. Üzerime açık mavi kısa gömlek ve siyah dar pantolon giydim. Beyaz spor ayakkabılarımı giydikten sonra beyaz şapkamı kafama geçirdim. Açık kumral saçlarımın rengini biraz daha açtık. Kook kalçasını kapattığı havlu ile odaya girdi.

Jk"Hazır mısın Choa?"

Başımı aşağı yukarı salladım. Yanıma gelip şapkamı çıkardı ve yanağımı öptü. Islak saçları yüzüme değdiği için gıdıklanmıştım.

"Hazırlan hadi Kook."

Gülerek yatağın üzerindeki kıyafetlerini aldı. Siyah dizi yırtık pantolon, beyaz kısa kollu gömlek ve siyah spor ayakkabılar. Banyoda pantolonunu giyip geri odaya döndü. Yatağın üzerindeki gömleği alıp ona yaklaştım. Gömleğin düğmelerini vururken ellerim titriyordu. Türkiye'de konser vermek beni aşırı derecede geriyor. Kook ellerimi tutup durdurdu.

Jk"İyi misin sevgilim?? Hasta falan mısın?"

"İyiyim Kookie. Sadece biraz gerginim."

Jk"Sakin ol. Harika olacak."

Düğmelerini kapattıktan sonra koltuğa oturdum. İşinin bitmesini bekliyordum. Saçını tarayıp şekil verdi. Bb krem ve nemlendirici sürerek hazır olduğunu belirtti. Beyaz şapkasını kafasına ters takıp telefonunu aldı.

Jk"Diğerlerini aradın mı?"

"Hayır. Seni bekledim."

Jk"Tamam. Ara da çıkıyor muyuz öğrenelim."

Telefonumdan Namjoon oppa'yı arayıp hoparlöre aldım.

"Efendim Choa."

"Oppa çıkıyor muyuz?"

"Beş on dakika sonra otelin bekleme yerlerinde olun."

"Tamam Oppa."

Telefonu kapatıp Kook'a baktım. Konuşmayı duymuştu. Başımı aşağı yukarı sallayıp yanıma oturdu. Telefonundan vlive açıp güldü.

Jk"Merhaba^^"

Elimi sağa sola salladım kameraya doğru. Kook ise sırıtıyordu.

Jk"Şuan Çin'deyiz. Yaklaşık yarım saat sonra havaalanında oluruz. Ve ondan sonra... Choa."

"Ondan sonra Türkiye'deyiz."

Hala gergindim. Kendi ülkemde konser verecektim. Ya yanlış bir sey yaparsam, ya da düşersem, sözleri unutursam, mikrofon elimden düşerse veya sesim çatlarsa... offf!!

Jk" Hadi şarkı söyleyelim Choa. Şeyi... Halsey'in Him&I şarkısı."

"Başlıyorum o zaman."

Jk"Başla o zaman."

"Cross my heart , hope to die
To my lover , I'd never lie"

Jk"He said 'be true' , I swear I'll try
In the end , it's him and I"

"He's out his head , I'm out my mind"

Jk"We got that love , the crazy kind"

İkisi"I am his,  and he is mine
In the end , It's him and I , Him and I"

Sesim çatladı. Harika!! Aynı şey sahnede de olursa bittim ben. Hayal kırıklığı ile Kook' a baktım.

Jk"Hadi ama. Yorgunsun bu yüzden böyle oldu. Biraz kendine güven Choa."

BTS'in Sekizinci Üyesi (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin