21/Fanmeeting

9.4K 588 88
                                    

Herkes hazırdı. Büyük bir alkış ile hepsi yerine oturdu. Bende en kenarda olan Jimin'in yanına oturdum. Yaramazlık az sonra başlasın. Kehkehkehkeh.... Tamam çok çirkin gülom. Biliom.
Hayranlar yavaş yavaş geliyordu. Onlar imzalarken bende daha öncelerde Kook'un yaptığı gibi taklit yapmaya başladım.

"Negeso done done done cooh"

Değişik bir şekilde söylediğimde Jimin sinirle baktı. Kook ise kahkahalar atıyordu.

Jk"Ya ya... Choa birlikte yapalım."

"Negeso done done done coooh."

Jk"Negeso done done done coooh"

"ㅎㅎㅎㅎㅎㅎ"

Jk"ㅎㅎㅎㅎㅎㅎ"

Jm"Yeter bence bu kadar."

"Daha yeni başladım ama. Değil mi Jungkook oppa?"

Jk"Yah!! Jimin Hyung Choa yeni. Bırak eğlensin."

Yerimde kalktım. Ve mikrofonu sıkıca tuttum.

"Biraz dans edelim mi?
"
Bütün fanlardan evet cevabı alınca. Bir soru daha yönelttim.

"Hangi şarkı?"

Arkadan bir fanın sesi geldi.

Fan"Unnii not today."

"Not today mi? Tamam. Şarkıyı verir misiniz?"

Jk"Gerek yok müziğe biz söyleriz."

"Okey."

Jk"Caram Çong jojun balsa."

V"No not today."

Jk"No not today."

Jh"Bepsederada hendz ap. Çingudurada henzap. Narminirada henzap."

Jk"Çong jojun balsa."

Jk"Çingçimara moçimara soricillo no not today gorkçimara moçiyara soricillo no not today no not today"

Sg"Yeter kafamı şişirdin Jungkook."

"Ama Yoongi oppa~"

Sg"Ah!! Cidden mi? Ne yaparsan yap."

"ㅋㅋ"

Biraz durdum ve aklıma gelen ilk şarkıyı söyledim.

"Hey mama I'm sorry mama."

Jh"Yaaa~"

"Herkesle uğraşıcam oppa. Boşuna yağlama."

Arka tarafa geçtim. Ve bir tane cips poşeti aldım. Kook direkt beni görünce ağzını açtı.

Jk"Önce bana ver Choa. Önce bana."

"Hayır."

Jk"Ne?"

"Sana vermicem."

Jk"O niye ya?"

"Çok yiyorsun."

Jk"Hadi ordan be."

Cipsi açmaya çalıştım. Ama Kore'deki ambalajlar çok sert. Cidden. Yoongi bunu görmüş olacak ki yanıma geldi. Elimdeki cipsi aldı ve açtı. Onu alkışladım. Gülümseyip yerine oturdu. Ve bende arkasından gittim. Elimdeki cipsi Yoongi'nin ağzına verdim. Ve ilerlerken kendi ağzıma da cips attım. Namjoon'un yanına gittim bu sefer. Ağzına bir tane verdim. Hemen ardından bir tane daha verdim. Bana 'Ne yapıyon' bakışları atınca.

"Liderimizi iyi beslememiz lazım değil mi?"

Dedim mikrofona. Fanlardan evet gibi sesler çıkınca gülümsedim. Bu iş eğlenceli. Şimdi ise Jimin'in yanına uçtum.

BTS'in Sekizinci Üyesi (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin