Son fanmeeting'den bu yana 3 gün geçti. 3 gündür tüm üyeler yeni şarkı için çalışıyor. Saat akşam 10. Yoongi bir saat uyuduktan sonra özel odasına gitti. Evet tüm üyelerin kendilerine ait müzik odaları var. Kendilerine özel yani. Digerleride dans pratik yapıyorlar. Hepsi çok sıkı çalışıyor. Ben ne mi yapıyorum. Başka bir dans odasında yalnız başımayım. Canım sıkılıyor. Diğer üyeleri de rahatsız etmek istemiyorum. Pratik yaparken oldukça ciddiler. Ben de bir şeyler yapmak istiyorum. Charlie Puth-Attention şarkısını açtım. Ve dans etmeye başladım. Dans ederken yaşadıklarımı düşündüm. Bts ile tanıştığım ilk günü. Temizlik zamanını. Kaçırıldığım zaman Taehyung'un ağlayan gözlerini... Baekhyun'u... Ödül gününü. Jimin ile şarkımızın ardından gelen kötü yorumları. Jin ile şarkımızı. Röportajları. Hasta olduğumda benimle ilgilenmeleri. Ne kadar çok şey yaşamışım. Şarkı bittiğinde doğal olarak dansım da bitti. Odada yankılanan alkış sesleri ile irkildim. Karşımdaki aynaya baktığımda kapıda dikilen Bts' i gördüm. Tanrım onlar beni ne zamandır izliyor. Jungkook yanıma geldi. Saçımı küçük bir erkek çocuğunun kafasını sever gibi sevdi. Gıcık ya.
"Siz ne zaman geldiniz?"
Sg"Baya oldu."
Jh"Harika dans ediyordun."
"Teşekkür ederim. Ay utandım ya!!"
Hepimiz güldük.
Jk"Yah!! Benimle şarkı yazıcaksın."
"İyi be yazarız. Sorun değil."
Kook elimden tutup odadan çıkardı. Ben ise diğerlerine bağırıyordum.
"Yah!! Beni kurtarın bu manyaktan. Taehyung-ahh."
Tae el sallıyordu. Ya beni bu psikopat aptal ile yalnız bırakıyorlar. Olmaz ki ama...
Müzik odasına girdiğimizde Jungkook hemen müzik yapmaya başladı. Ben ne halt yiceksem.
"Ne türde bir şarkı olacak?"
Jk"Aşk olur mu?"
"Olur sanırım."
Jk"Harika."
"Başında piyano sesi ile başlayalım mı?"
Jk"Çalmayı biliyorsan başla."
Hemen yan tarafındaki piyanonun başına oturdum. Ve kafama göre bir şey çaldım. Kısaydı. Jungkook hayran olmuşçasına bana bakıyordu.
Jk"Bu harika ama..."
Dedikten sonra arkama geçti ve kollarını omzumun üzerinden piyanoya uzattı. Kalbim hızlı hızlı atıyordu. Baya heyecanlandım. Hayır tabi ki bana bu kadar yaklaştığı için değil. Tabi ki hayır saçmalamayın...
Sanırım Kook farketti. Lanet olsun ya. Yanağıma küçük bir öpücük kondurup geri çekildi.
Jk"Bu kadar heyecanlanmaya gerek yoktu."
"Ne... aa... şey... heyecanlanmadım... Neden heyecanlanim ki..."
Jk"Okey sustum prenses."
.
.
.
.
.
.3 Hafta Sonra...
Jungkook ile şarkımızın mv'si bitti. Nihayet. Kısaca anlatim.
Biz Kook ile yürüyoruz. Bir anda erkekler bana laf atıyor. Ve Kook onları dövüyor. Ardından ben Kook'u başka bir kızla görüyorum. Ve kıskançlık... Ayrılıyoruz. Ve Kook beni ara sokakta sıkıştırıyor. Dudağıma yaklaşıyor. Tabi ki öpmüyor. Ama heyecandan ölüyorum. Barışıyoruz. Ve sonuç olarak biz koltukta uyurken bitiyor.Evet klip saçma ama güzel ya. Güzel mi güzel. Sizce Nasıl ya klip.
Herneyse. Biz Bts ile klibi izliyoruz. Onlar da ilk görecek. Taehyung yanıma oturdu. Öpüşme yerine geldiğimizde Tae kalkıp gitti. Yoongi de hemen arkasından gitti. Ne oluyor buna ya... Hemen ardından bende gittim. Taehyung'un odasına girdiler. Salak Yoongiciğim kapıyı açık bıraktı. Hemen yanında durup onları dinledim.Sg"Ne yaptığını sanıyorsun Taehyung?"
V"Ne diyorsun sen Hyung?"
Sg"Choa eve geldiğinden bu yana farklısın."
V"Alakası yok."
Sg"Onu seviyorsun."
V"Hayır."
Sg"Evet Tae. Sen Choa'yı seviyorsun. Sen ona aşıksın. Geldiği ilk günden belli ona aşıksın. Sen ve Jungkook. İkinizde."
V"Jungkook mu? O Choa'yı mı seviyor?"
Sg"Seni ilgilendirmiyor. Ama sen onu seviyorsun."
V"Neden bu kadar ilgilisin Hyung?"
Sg"Bak o kız kardeşimiz ken ona aşık olamazsın."
Bir anda sendelemem ile kapının kenarına kolumu çarptım. Çıkan tak sesi ile dua etmeye başladım. Ayak sesi ile yakalandığımı anladım. Geri döndüğümde Yoongi'nin bana baktığını gördüğümde lafı değiştirdim.
"Şey... lavaboya gidecektim."
Sg"Peki git."
"Tamam oppa~"
Hızla lavaboya uçtum. Ne yani Tae ve Kook beni mi seviyor. Tanrım. Üzülsem mi sevinsem mi bilemedim...
Ay ben daha önce Tae ile yattım. O anlamda değil. Birlikte uyuduk. Fesatça düşünülmesin. Pls.
Ben şimdi ne yapıcam...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in Sekizinci Üyesi (Düzenleniyor)
FanfictionBTS'in Sekizinci Üyesi bir kız olursa ne olacak? Peki bu kız Türk olursa... Antiler... ARMY'ler... ödüller... sevinçler... üzüntüler... Yedi erkek ve bir kız... Ün, şan, şöhret... Afra(Choa)'nın BTS ile maceralarını okumaya hazır olun.