* Bölüm Wattys 2021 için düzenlenmiştir *
İyi okumalar dilerim...
💜
Ben telefonumla ilgilenmeye devam ederken Taehyung aklına bir şey gelmiş gibi doğruldu yerinden. Gözlerini bana diktiğinde bir şey demek istediğini anlayıp telefonumu kapatıp ona döndüm.
Afra- Ne oldu Taehyung?
V- Sen o bavulları nasıl getirdin? Çok ağırlardı.
Afra- Bilmem ki.
Taehyung gülerek tekrardan telefonuna yöneldi. Tam telefonuma döneceğim sırada Tae'nin duramadığını fark ettim. Sanırım bir şey söylemek istiyor yine.
V- Çok sessizsin. Hayranımız olduğunu sanıyordum. Yani... ilk gördüğünde çok heyecanlıydın. Yine de çok kısa cümleler kuruyorsun.
Afra- Aslında sizinle olduğum için hala çok heyecanlıyım. Ama neden böyle olduğunu ben de anlamıyorum.
Aşağıdan gelen seslere bakılırsa diğer üyeler de gelmiş.
Jin- Afra, Taehyung yemeğe gelin.
Taehyung gülümseyerek bana baktı. Yatağında kalkıp beni bekledi. Ben de bekletmemek için hızlıca kalktım yataktan. Birlikte aşağı indiğimizde tahmin ettiğim gibi diğer üyeler de buradaydı. Her biri ayrı bir yerde oturmuş telefonları ile uğraşıyorlar. Hoseok bizim indiğimizi fark edince yüzüne sıcacık bir gülümseme yerleştirdi.
Jhope- Afra Nur yerleşebildin mi?
Afra- Evet yerleştirdim her şeyi.
Yoongi- Kore yemekleri getirmişsin hep. Afra Nur yiyebiliyor mu hiç düşünmemişsiniz.
Yoongi'nin ne kadar düşünceli bir adam olduğunu bir kez daha anlamış oldum. Tabi onun sözlerinden sonra gözler bana döndü.
Afra- Aa merak etmeyin. Ben Türkiye'de de Kore restorantlarına giderdim. Yani alışığım.
Jin- İyi bari. Endişelenme Yoongi yeni üyemizi aç bırakacak halimiz yok ya. Gelin hadi.
Klasik Kore yemekleri getirmişler. Daha önce Türkiye'de de yedim ama orada burada ki kadar güzel olmuyor. Kapının çalmasıyla herkes şaşkınca birbirine bakındı. Jungkook hariç tabi. O heyecanla kapıya koştu. İki saniye sonra elinde pizza kutularıyla içeri girdi.
Jungkook- Biri gidip ödesin.
Onlar yemeğe gömülünce kalkıp telefon kabımdaki parayla pizzanın parasını ödedim. Adama iyi günler dileyip içeri geçtim. Jimin ağzı dopdolu olmasına rağmen bir şeyler anlatmaya çalışıyor.
Jimin- Yoptoğon çok oyop Jongkook. Nodon odomodon pozzo porosono?
(Yaptığın çok ayıp Jungkook. Neden ödemeden pizza parasını?)
Jin- Ağzında bir şey varken konuşma!!
Jimin- Ozor dolorom hyong. Bor doho olmoz.
(Özür dilerim hyung. Bir daha olmaz. )
Onların bu sevimli atışmasını gülümseyerek izledim. Hepsi iştahlı bir şekilde yemek yiyordu. Taehyung pizza kutularından birini önümüze çekti.
V- Neden ödedin ki?
Cevap vermek yerine omuz silktim. Ne olacak sanki ödediysem? Taehyung şakadan kızar gibi yapıp kutudan çıkardığı pizza dilimini ağzıma tıkıştırdı. 'Oldu mu şimdi?' der gibi ona baktığımda kahkahalar atmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in Sekizinci Üyesi (Düzenleniyor)
FanfictionBTS'in Sekizinci Üyesi bir kız olursa ne olacak? Peki bu kız Türk olursa... Antiler... ARMY'ler... ödüller... sevinçler... üzüntüler... Yedi erkek ve bir kız... Ün, şan, şöhret... Afra(Choa)'nın BTS ile maceralarını okumaya hazır olun.