Bölüm 12- Aptal Tavşan!

10.3K 608 78
                                    

*Bölüm Wattys2021 için düzenlenmiştir*

Yeni düzenlenmiş bir bölümle karşınızdayım. Umarım beğenerek okursunuz. Yorumlarınızı bekliyorum.

İyi okumalar...
💜

Taehyung'un Ağzından

Choa ve Jimin çıkış yapalı yaklaşık bir hafta oldu. 1 haftada çok farklı bir şey olmadı. Biz mecburen sürekli provalardaydık. Bunun dışında Choa ile ilgilenmeye çalıştık. Akşama kadar yemeden içmeden provalar yapıyor daha sonra ise sadece yatıyor. Fazla konuşmuyor. Jimin'i görünce yüzüne bakmayıp öylece geçip gidiyor. Hakaret dolu mesajlar almaya devam ediyor. Bu ara antiler çoğunlukla Choa'ya yönelmiş durumda. MV yayınlandıktan bir kaç gün sonra yaptığımız röportaj yayınlandı. Tabi orada Jimin'in söylediği şey yüzünden antiler iyice Choa'ya yüklendi. Ona bakmak içimi acıtıyor. Ona karşı hislerim olduğunu inkâr edemiyorum. Ve onun için ne yapabileceğimi düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum.

Sabah yatağımdan kalktığımda Choa'nın hala yatakta olduğunu gördüm. Huzursuz görünüyor. Derin bir iç çekerek çıktım odadan. Jin hyungun uzattığı bir kase çorbayı aldım. Ama boğazımdan geçmeyecek sanırım. Kaseyi tepsiye katıp mutfaktan çıktım.

Rm- Nereye gidiyorsun Tae?

V- Choa'ya götürüyorum. O yemeden içim rahat etmiyor.

Jimin'in suçlu bakışlarını umursamadan yukarı çıktım. Kapıyı tek ayağımla ittirerek açtığımda kıpırdanma farkettim. İşte yakaladım küçük hanım.

V- Seni yakaladım Choa. Kalk!

Kıpkırmızı olmuş gözleri ile bana döndüğünde iç çektim. Bu hale gelmesini beklemezdim. Çabuk toparlanır diye düşünmüştüm. O güçlü bir kıza benziyor ama bir anda olduğu için olsa gerek kaldıramadı.

Choa- İstemiyorum

V- İçmek zorundasın.

Sesim bir anlık gerginlikle yüksek çıktı. Tabi bunun altında kalmayacak bir Choa tanıyorum.

Choa- Zorunda değilim. İstemiyorum dedim Taehyung!

Onun da sesi yükselmişti. Daha fazla uzatmak istemedim. İkimiz de gerildim. Bir şey demeden tepsiyi alıp ayağa kalktım.

V- İyi olmanı istiyorum. Sesimi yükselttiğim için özür dilerim. Dinlen.

Kapıya yaklaşırken Choa'nın hareketlendigini duydum. Devamı gelmedi. Ben de beklemeden çıktım odadan. Aşağı indiğimde Jin Hyung hayal kırıklığı ile elimdeki dolu kaseye baktı.

Jin- Yememiş. Yine!

Jhope- Onun için endişeleniyorum. Hasta olacak artık.

Jungkook- İnatçı keçi işte!

Choa- Yahh!!! Seni duyuyorum aptal tavşan!

Sesin geldiği yöne döndüm heyecanla. Choa geldi. Üzerindeki sarımsı pijaması ile mutfak kapısında dikilmiş bekliyor.

Jungkook- Sen... Bana aptal tavşan mı dedin?

Choa- Evet ne olmuş? Sen de bana inatçı keçi demiştin aptal.

Jungkook- Seni var ya...

Jimin Jungkook'u tutup sürdürürken Choa bir an için kaçmaya hazırlanıyordu. Jimin tutunca rahat rahat duvara yaslandı.

Choa- Ne oldu? Gelemiyor musun Hah?

Jungkook bir an için Jimin'in elinden kurtulacak gibi olunca Choa hemen yanıma koştu. Çocuk gibi hallerine geri döndü. Sanırım biraz daha iyi oldu.

Jin- Rahat dur Jungkook. Choa... Yemek yer misin?

Choa- Biraz önce Tae'nin getirdiği çorba yeterli benim için. Teşekkür ederim Jinnie.

Önümdeki tepsiyi alıp kendi önüne çekti. İştahla çorbasını içerken ben şaşkınlıkla onu işledim. Bir anda böyle olması şaşırtıcı.

Choa- Özür dilerim. Sizi bu kadar endişelendirdiğim için. İyi bir çocuk olup toparlanmaya çalışacağım. Teşekkür ederim ilginiz için.

Bir anda yaptığı açıklamadan anlaşıldı neden bir anda böyle olduğu.

Yoongi- İyi hisset. Yemeğini ye ve sıkı çalış. Herkesi pişman et. Ve en önemlisi hastalanma.

Choa- Hepsini harfi harfine yapacağıma emin olabilirsin Yoongi-ahh.

Jin- Yemeğini iyi ye hadi.

Choa zoraki bir gülümseme yerleştirdi yüzüne ve yemeğini yemeye devam etti. Bize iyi görünmeye çalışsa da hala üzgün ve kırgın. Ah Choa!

Jimin- Choa... Imm... Yemeğin bittiğinde konuşalım mı biraz?

Choa- Şey... Olur... Bitirdim zaten.

Onlar yanımızdan ayrılırken diğerlerine şaşkınca döndüm. Jimin onunla konuşmak mı istedi cidden? Umarım yine canını sıkmaz. Hoseok hyung ile göz göze geldiğimizde ikimizin de aklından geçen şeyin aynı olduğunu anladım. Hemen ayaklanıp yukarı çıktık sessizce. Jimin'in odasında konuşuyorlar sanırım. Kapıya gelip kulaklarımızı dayadık. Boğuk da olsa sesleri geliyor.

Jimin- Choa...  Biliyorum seni çok üzdüm. Öyle bir şey demem yanlıştı... Ahh! Bilmiyorum.

Choa- Jimin-ah yorma kendini. Sevmediğim bir insanı düşünmene gerek yok.

Jimin- Aish! Özür dilerim Choa. Bak... Cidden... Ahh! Nasıl toparlayabileceğimi bilemiyorum. Ama gerçekten harika bir kızsın. Bts'e bir üye daha gelmesini beklemiyordum. Buna hemen alışmamı bekleyemezsin.

Choa- Zaten bunu beklemiyorum ben Jimin. Beni sevme! Bana alışma! Ama bunu milyonlarca insanın önünde demen...

Jimin- Biliyorum. Bir anlık ağzımdan kaçtı. Özür dilerim.

Choa- Boşver.

Biz onları dikkatle dinlerken Jungkook geldi. Kenara çekildiğimizde kulağını kapıya dayadı.

Jungkook- Ne konuştular?

Kapı bir anda açılınca Jungkook yalpalayarak geri çekildi. Choa kaşlarını çatmış sınırlı bir şekilde Jungkook'a bakarken biz Hoseok hyung ile gülmemek için zor duruyorduk.

Choa- Yah! Seni aptal tavşan!! Sen... Aishh! Bizi mi dinliyorsun?

Onun bağırışları arasında gözüm Jimin'e ilişti. Üzülmüş anlaşılan. Özürünü hemen kabul edecek sandı heralde.

Jimin'in Ağzından

Choa'yı bu kadar incittiğimin farkında değildim. Kendimi affetirmek için bir şeyler yapsam iyi olacak. Kapıdan çıkıp bağıran Choa'nın arkasından gittim. Jungkook'u azarlıyordu. Saçını çekip kaçmaya başlayınca Tae ve Hoseok hyung kahkahalar atmaya başladı. Jungkook ise sinirle Choa'nın peşinden gidiyordu.

İkisinin çocuk gibi kavgalarını bir haftadır görmüyorduk. Şimdi Choa'nın kendine gelmesiyle tekrardan başladılar. Aşağı indiğimizde Jungkook hala Choa'yı kovalıyordu. İstese onu yüz kere yakalayabilecegini biliyoruz. Ama o bunu yapmıyor. Choa'nın kaçıp çocuk gibi eğlenmesi onun da hoşuna gidiyor olmalı.

Evin, grubun yeni neşesi oldu. Ne olursa olsun sanırım ona alışabilirim. Evdeki bu küçük çocuğa alışabilirim. Ona yardımcı olabilirim. Destekleyebilirim. Her şeyden önce o bir ARMY. Onun elinden tutup düştüğü yerden kaldırmak benim görevim. Ona yol olmak benim görevim. Umarım ona kendimi affettirebilirim.

Bir bölümün daha sonuna geldik çok sevgili okurlarım. Bir sonraki düzenlenecek bölümü merakla bekleyin.

Sonraki bölümde görüşmek üzere.

Hoşça kalın...
💜😇

BTS'in Sekizinci Üyesi (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin