Bölüm 13- Choa?

10K 550 241
                                    


*Bölüm Wattys2021 için düzenlenmiştir*

Önceki bölümü beğenerek okuyup bu bölüme heyecanla geldiğinizi ümit ediyorum. Yorumlarını bekliyorum.

İyi okumalar...

💜



Choa'nın Ağzından

Dün Jungkook ile uzunca koşturduk. Sonunda yakalayıp en az yarım saat gıdıkladı aptal tavşan. Üyeler zar zor elinden kurtardı. Şirkete gidip saatlerce çalıştık. Gece de eve gelir gelmez uykuya dalmışım.

Sabah erkenden gözlerim açıldığında Tae hala uyuyordu. Yavaşça ses çıkarmadan odadan çıktım. Tae'yi uyandırmak istemiyorum. Saat daha erken. Aşağı indiğimde sadece Tae'nin değil hiçbir üyenin uyanmadığını fark ettim. E napalım yemek hazırlamaya başlayayım bari.

Yemeği hazırlarken belime dolanan sıcacık kollarla irkildim. Arkamı döndüğümde Jungkook olduğunu farkettim.

Jungkook- Günaydın bücür.

Choa- Aish! Bana şöyle deme!

Jungkook- Tamam tamam.

Arsız gülüşünü yüzüne yerleştirdi ve bende gülümsedim.

Choa- Benim yüzümden mi uyandın sen?

Jungkook- A yok yok! Sen uyandırmadın. Merak etme.

Choa- İyi bari. Kimse uyanmadı. Bende yemek hazırlayayım dedim.

Jungkook- Size yardım edebilir miyim prenses?

Choa- Prenses mi?

Jungkook- Evet neden şaşırıyorsun ki? Sonuç olarak bu evde 7 erkeğin yanında bir prensessin.

Choa- Aa... Ama bu çok tatlıydı. Defol git Jungkook-ahh! Böyle şebeklik yaparsan seni çalıştıramam.

Jungkook- ㅋㅋㅋㅋ

Choa- Yah! Gülme!

Jungkook- HAHAHAHHAHAHAHHAHAH

Choa- YAH!!! JUNGKOOK-AHHHHHH!!!!!!

Jungkook kaçmaya başlayınca hemen peşinden gittim. Salondan bir yastık kaptım hemen. Koltuğun diğer ucundaki Jungkook'a döndüm.

Choa- Buraya gel arsız tavşan.

Jungkook- Tavşanı anladım da arsız ne be?

Choa- Dediğim her şeyi sorgulama! Buraya gel Kook.

Elimdeki yastığı Jungkook'a fırlattım fırsattan istifade yanına koştum. Tam saçından tuttuğum anda biri beni belimden tuttu ve yukarı kaldırdı. Ve bir anda arkasına sertçe bıraktı. Ne? Bu hangi öküz ya?

Ahh! tabi ki de Yoongi!

Ah bu adam... Cidden beni delirtiyor!

Yoongi- Saatin kaç olduğunun farkındasınız dimi? Ve beni uyandırdınız.

Kendi hayatımı korumak için hemen masum çocuk duruşuna geçip Yoongi'ye döndüm.

Yoongi- Tanrım senin gibi sevimli birine kızamıyorum. Gerizekalı Kook! Bir daha beni uyandırırsan seni öldürürüm!!

Jungkook- Ama hyung... O bücür bağırıp duruyor.

Choa- Seni hala dövebilirim biliyor musun?

BTS'in Sekizinci Üyesi (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin