* Bölüm Wattys2021 için düzenlenmiştir *
Umarım beğenerek okumaya devam edersiniz.
İyi okumalar...
💜
Jhope'un Ağzından...
Taehyung ve Jungkook'un yüzündeki sinirli ifadeye odaklanmayı bırakıp içeri giren Baekhyun hyung ve kıza baktım.
Choa- Chayoung-ahh... Baekie
Chayoung denen kız telaşla Choa'nın yanına koştu. Bu sırada Taehyung yerinden kalkıp duvara yaslandı. Kız hemen Choa'nın ellerini elleri içine aldı.
Chayoung- Çok geç haberim oldu. Sana bir şey oldu diye çok korktum.
Baekhyun hyung da Choa'ya sarılırken Yoongi'nin yanında duran Tar yerinde doğruldu. Tam o sırada Yoongi durdurdu. Tabi benim yanımda duran Jungkook da aynı anda hareketlendiginde kolundan tutup durdurdum.
Yoongi- Baekhyun otur istersen.
Baekhyun hyung burada dönen olayın farkında olmadığı için bir şey demeden oturdu Choa'nın hemen yanına.
Baekhyun- Hepimiz çok endişelendik ama iyi olduğunu görmek sevindirdi.
Choa- Özür dilerim. Chayoung-ahh aileme haber vermedin değil mi?
Chayoung- Hayır. Uyardılar zaten haber vermemem için.
Choa'nın dolan gözleri her birimizin üzerinde dolaştı.
Baekhyun- Bir yerin ağrıyor mu Choa?
Choa- Hayır... Çok fazla yok.
Baekhyun- Şükürler olsun.
İki hafta oldu Choa hastanede yatalı. O hastanede açılarıyla boğuşurken biz mecburen çalışmak zorunda kaldık. Akşamları onun yanında olup destekledik ama gündüzleri hep yalnızdı.
Bugün nihayet taburcu oluyor. Yurtta ayrı bir heyecan var. Hızlıca hazırlanıp aşağı indim. Diğerleri de hazırdı. Yoongi hyung, Jungkook ve Tae ile arabaya geçtik. Yoongi hyung her zaman olduğundan daha hızlı ve dikkatsiz kullanıyordu arabayı.
Jhope- Hyung biraz yavaşla.
Yoongi- Huh!
Yoongi hyung beni geçiştirip önüne dönmüş olsa da çok zaman geçmeden yavaşladı. Her zaman olduğu gibi umursamaz görünüyor. Ama içten içe her şeyi kafasına takıyor her şeyi düşünüyor. Bunu gözlerine baktığında görmemek mümkün değil. Şuan aklındaki tek isim Choa olmalı. Ah Choa! Ne çok acı çekmiş. Gözüm Taehyung'a kaydı bir anda. Yüzündeki ciddi ifade alışık olduğumuz gibi ama şuan mutlu olması gerekirken bu ciddiyeti anlayamıyorum. Bir şeyler düşünüyor gibi görünüyor. Fazladan yolcumuz olan Jungkook ise sahte bir hesap ile hakkımızda yazılanlara bakıyor. Bunu bütün üyeler yapıyor.
Hastaneye geldiğimizde Sejin hyung bekliyordu bizi. Onun eşliğinde hemen Choa'nın odasına çıktık. Diğerleri bizden önce gelmiş oldukları için Choa'nın odasından çıkarken onları yakaladık.
Jhope- Nereye? Choa'yı görelim hadi.
Jimin- Choa yok hyung.
Yoongi- Yine mi?
Taehyung soğuk kanlılıkla etrafa bakındı. Gördüğü ilk hemşireye seslendi hemen.
V- Hemşire... buraya biri gelebilir mi hemen?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in Sekizinci Üyesi (Düzenleniyor)
FanfictionBTS'in Sekizinci Üyesi bir kız olursa ne olacak? Peki bu kız Türk olursa... Antiler... ARMY'ler... ödüller... sevinçler... üzüntüler... Yedi erkek ve bir kız... Ün, şan, şöhret... Afra(Choa)'nın BTS ile maceralarını okumaya hazır olun.