61/ Vlive

4.5K 234 108
                                    

17 Nisan sabah 11

Bugün erken kalktım her zaman olduğu gibi. Son provaları yapıyorduk. Çünkü 20 Nisanda Japonya'ya gidiyoruz. Yani dünya turumuzun ilk adresi. Gruptaki herkes heyecanlı. Özellikle de ben. Çünkü Türkiye'ye de gidicez. Doğup büyüdüğüm ülkeye, her şeyiyle muhteşem olan ülkeye gidicez.
Salondan Jimin'in sesi geliyordu. Sanırım sesini açıyor. Yanına gidip onu dinledim. Sesi her zaman olduğu gibi harika. Bu arada Hobi'nin uzun süredir beklenen mixtape'i çıktı. Ve olağanüstü güzel oldu. Tabi bir de diğer üyelerle de şarkı yazıp klip çektik. Onlar da çok beğenildi. Bunların dışında bir kaç reality şova katıldık. Güldük eğlendik. Ve şimdi dünya turu yaklaşıyor.
Herkes hazırlanırken bende odama gidip kıyafetlere bakındım. Bugün ne giysem bilemiyorum. Vlive yayını yapıcaz. Yani provaya geldiğimiz gibi gitmicez. Çizgili kırmızı tshirt ve siyah şort çıkardım. Altına da kırmızı spor ayakkabı çıkardım. Onları giyip makyaj masasının önüne oturdum. Belimi aşan kumral saçlarıma maşa yaptım. Sadece uçlarına yaptım tabi. Hafifçe bir makyaj yapıp odadan çıktım. Diğerleri de hazırdı. Ve yine sevgilim ile uyumlu giyinmişiz. Jungkook kırmızı çizgili tshirt ve siyah dizi yırtık pantolon giymiş. Altına da kırmızı spor ayakkabı giymiş. Gerçekten dışarıdan biri görse bilerek böyle giyiniyoruz sanır ama aslı öyle değil. Kook ile kalplerimiz bir resmen. Taehyung gülerek bize baktı.

V"Haberleşiyor musun ya??"

Jk"Hayır ama kalplerimiz bir Choa ile."

Oha!! Daha yeni aklımdan geçmişti bu. Minik tavşanım ya.
Hep beraber aşağı inip arabaya bindik. Şirkete gelir gelmez dans pratik odasına girip hazırlanan sandalye ve masalara baktık. Masaların üzerinde içecekler, tabletler, laptoplar, kağıtlar hazırlanmış. Heyecanla ortalara geçtim. Kook da yanıma gelip oturdu. Kameranın arkasında görevli olanlar yerlerine geçti. Bizim grupta yerini aldı.

"Bir iki üç... başlıyoruz."

Adamlardan birinin sesini duyunca hepimiz ayağa kalktık ve kameraya doğru selam verdik. Ardından yerimize oturduk.

Rm"Bugün özel bir neden için vlive açıyoruz."

Sg"Bildiğiniz üzere ayın 20'sinde dünya turumuz başlıyor. Ve bundan öncesinde özel bir vlive çekmek istedik."

Jh"Sorduğunuz soruları cevaplicaz yayın boyunca. O halde başlayalım."

Hepimiz önümüzdeki tabletlere bakıyorduk. Buradan canlı yayını izliyor ve canlı yayına gelen soruları veya yorumları görüyoruz.

*Jungkook ve Choa böyle uygun giyinmeyi seviyor sanırım.*

Kook ile birbirimize bakıp kahkaha attık.

Jk"Aslında bilerek olmuyor. Ayrı odalarda kalıyoruz. Ve hazırlanıp salonda buluşuyoruz. Bu sabah da aramızda bunu konuştuk."

"Tae oppa haberleşiyor musunuz diye sordu. Gerçekten kalplerimiz bir olduğu için uyumlu giyiniyoruz sanırım."

*Dünya turunda özel performanslar olacak mı??*

Rm"Evet özel performanslar olacak. Choa'nın üyeler ile yaptığı şarkıların muhteşem performansları olacak."

Sj"Ben birkaç özel performansı izledim Choa'nın. Olağanüstüydü."

"O kadar da değil oppa."

Rm"Çok da mütevazi."

*Türkiye'ye de geliyorsunuz. Ya çok sevindim görünce. Sizin ne hissettiginizi merak ediyorum.*

Jm"Türk üyemiz var bildiğiniz üzere. Choa bize sürekli anlatıyor Türkiye'yi. Ve biz de çok heyecanlıyız. Daha önce hiç Türkiye'ye gitmedik."

BTS'in Sekizinci Üyesi (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin