Haberi alır almaz aşağı indim. Bizimkiler hazırdı. Evet neye hazırlar? Şirkete gidip çalışıyoruz. Bunun için hazırlar. Yoongi bana bakıp göz devirdi.
Sg"Hala hazır değil. Şuna bak."
Oflayıp Kook'a sarıldım. Onlar ise gülüyordu.
"Liste açıklanmış."
Dedim heyecanla. Herkes heyecanlanmıştı. Sosyal medyaya girip onlara gösterdim. Hepsi sevinmişti.
Jk"Choa'mızın ülkesine de gidicez. Harika!!"
Jh"Sahiden ya. Türk Army'lere konser vericez. Ve Türkiye'yi gezicez. Çok muhteşem bir şey."
Hepsinin üzerinde eşofman vardı. Hemen yukarı çıkıp şort ve oversized tshirt giydim. Uzun siyah çoraplarımı da giyip saçımı tepeden topladım. Beyaz spor ayakkabı giyip aşağı indim. Diyete başladım. Çünkü... 10 kilo almışım Kore'ye geldiğimden beri. Felaket!! Kesinlikle Felaket!! Dolaptan meyveli yoğurt alıp grup ile evden çıktım. Arabaya bindik. Ben ise yoğurdu yiyordum. Diğerleri de ilgilenecek bir şeyler buluyordu.
Şirkete geldiğimizde yoğurdum çoktan bitmişti. Şirkete girer girmez dans odasına gittik. Ben bir köşeye çekilip şarkıları çalışmaya karar verdim. Diğerleri ise dansları çalışıyordu. Her gün bir veya iki dans tekrarlıyorlar. Bugün Baepsae ve N.O şarkılarının dansların yapıyorlar. Kafalarına göre seçip prova yapıyorlar. Millet hep manyak!! Gerçekten!! Telefonum çaldığında yerimde sıçradım. Deniz arıyordu."Alo kuzum napıyorsun?"
"Çalışıyorum kuzum sen?"
"Bende şirketteyim. Evraklarla ilgileniyorum."
"Kolay gelsin birtanem."
"Kolay değil ama neyse... Koala nasıl?"
"Çalışıyor."
"İyi bakim canım. Bu arada haber vereyim hemen. Konserinize VIP bilet alıcam. Kesinleşti."
"Oha!! Harika ya!!"
"Tabi harika kızım. Neyse kapatıyorum şimdi. İşlerimizi yapalım."
"Tamam kuzum. Görüşürüz."Telefonu kapatıp arkama yaslandım. Bizimkilere baktım. Jungkook'un ıslanan saçları alnına yapışıyordu. Tabii diğerleride farklı değildi. Ayağa kalkıp kapıya yöneldiğimde Hobi'nin sesini duydum.
Jh"Nereye?"
Hepsi bana bakıyordu. Göz devirip devam ettim.
"Çalışmaya gidiyorum."
Dedikten hemen sonra odadan çıktım. Kendi odama girdim ve telefonu masamın üzerine koydum. Sandalyeye oturup 'Bts-I like it' şarkısını açtım. Bilgisayardan da sözlerini açtım. Bir yandan da ses kaydedici açıktı.
Şarkı bittiğinde sırıtarak ikinci şarkıya geçtim. Bts- Never Mind. Gerçekten muhteşem ötesi bir şarkı. Suga'nın muhteşem sesi kulağıma doldu. Bts'deki rapperların sesi gerçekten çok güzel. Tabii vokallerin de sesi hafife alınacak gibi değil. Ben bunları düşünürken bir yandan da şarkıyı söylüyordum.
.
.
.
.Sabahtan akşama kadar çalışıyoruz. Saat 11. Ses çalışması yapıyorum sürekli. Ve her gün bir saat şirketin spor salonunda kilo vermek için uğraşıyorum. Grup ile arabaya bindik. Hepsi yorgundu. Jungkook ve Yoongi uyukluyor. Harika!! Eve geldiğimizde hemen odama gittim. Şirkette yemek yemiştik. Banyoya girdim kısaca. Üzerimde bornoz ile çıktım. Masama oturdum. Biraz tasarım yapabilirim sanırım. Telefonumdan şarkı açtım. Rastgele ayarladıktan sonra başladım çizmeye.
~Red Velvet- Peek a boo~
Önce erkeklerin kıyafetlerini ayarlamam gerekiyor. En ünlü markaların en özel koleksiyonlarından seçiyorum her şeyi. Ama... Bir sorun var. İlk Japonya'da olucaz. Ve... renk konsepti ne olacak? Gerçekten bunu hiç konuşmadık. Telefondan rehbere girdim.
'Yeonmi (Stilist)'
Üzerine tıklayıp aradım. Çalıyor... Çalıyor...
"Efendim Choa?"
"Üzgünüm Unni. Uyuyor muydun?"
"Ah!! Hayır. Sorun değil. Ne oldu?"
"Markalardan kıyafet bakıyorum. Ancak... renk konsepti ne olacak?"
"Her ülke için farklı olsun diyorum. Kendi bayraklarının rengine göre yani."
"Hey!! Bu harika fikir. Ama... Birkaç ülkenin bayrak rengi kırmızı. Onlar ne olacak?"
"Zaten her kıyafete özel tasarımlar ekleyeceksin. Değil mi? Bu yüzden fazla sorun olmaz."
"Pekala. Teşekkür ederim Yeon mi Unni. Ve özür dilerim bu saatte aradığım için."
"Hiç sorun değil Choa. İstediğin zaman arayabilirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in Sekizinci Üyesi (Düzenleniyor)
FanfictionBTS'in Sekizinci Üyesi bir kız olursa ne olacak? Peki bu kız Türk olursa... Antiler... ARMY'ler... ödüller... sevinçler... üzüntüler... Yedi erkek ve bir kız... Ün, şan, şöhret... Afra(Choa)'nın BTS ile maceralarını okumaya hazır olun.