39/ G-Dragon mu?

6.7K 454 156
                                    

Sabah kalktıgımda bağrışma seslerini duydum. Bu Yoongi'nin sesiydi. Neye sinirlendi yine bu? Merdivenlere yöneldiğimde ismimi duydum ve durdum. Sessizce onları dinledim.

Rm"Yeter Hyung. Bana diyorsunuz ama siz neden Choa'ya güveniyorsunuz? Hah?"

V"Tanrı aşkına Hyung. O kız ne zamandır bizimle kalıyor. Ondan başkasına güvenmen bile yanlıştı."

Jm"Hyung eğer Choa haklıysa. Menajer çok kızacak. Bunu da biliyorsun."

Rm"Hara öyle fesat bir kız değil. Saf ve masum biri. Böyle planlar aklına gelmez."

Jk"Yah! Hyung! Sevgilime ne demeye çalışıyorsun Hah?"

Rm"Ne anladıysan onu dedim."

Sg"Namjoon kes sesini artık."

Rm"Ne o birden hepiniz onu korumaya başladınız."

Sj"Tanrı aşkına kıza demediğini bırakmadın. Sen haklı olsanda dediklerinden dolayı Choa daha haklı oluyor."

Jh"O çeneni kapasan bir şey olmayacak."

Jm"Zamanı gelince kimin haklı kimin haksız olduğu ortaya çıkacak Hyung."

Rm"Evet o zaman benden özür dileyeceksiniz. Choa denen sürtük de bu evden gidecek."

Sürtük lafını duymam ile başımı aşağı uzattım ve neler olduğuna baktım. Kook Namjoon'u ittirip yere düşürdü ve üzerine çıktı. Yumruğunu havaya kaldırdı. Kolundaki tüm damarlar belirginleşti. Siniri her halinden belli oluyordu. Onu durdurmak için Taehyung, Hoseok ve Yoongi uğraşıyordu. Zar zor kaldırdılar Kook'u. Jimin ise Namjoon'u yerden kaldırdı. Jin ise merdivenlere doğru yani bana bakıyordu. Gözümden akan yaşı sildim. Başıyla odama gitmemi istedi. Diğerleri bunun farkında değildi. Olduğum yerde kaldım ve onları izlemeye devam ettim.

Sj"İyice kafayı yediniz ha! Jungkook otur hemen. Namjoon sen de ağzından çıkan sözlere dikkat et. Çok ağır konuştuğunun farkına var."

Jk"Bir daha sevgilim hakkında düzgün konuş."

V"Kesin bağırmayı. Kızı uyandıracaksınız."

Rm"Uyansın zaten."

Odama gittim koşarak. Bu kadarı fazlaydı. Telefonumu elime aldığımda titredi. Mesaj vardı. Hemen kimden geldiğine baktım.

+82 73 6382 25**

Beni tehdit etmek neymiş gördün değil mi? Choa... Grubunuzun sonu geliyor gibi... Nedersin Hah? Namjoon sana değil bana inanıyor. Bitti Choa. Ne yaparsan yap bana inanacak. BTS grubuna elveda vakti.

Sesli bir küfür çıktı dudaklarımdan. Aşağı indim hızlıca. Hepsi bana baktı şaşkınca.

"Mesaj attı."

Sj"Kim?"

"Hara denen..."

Rm"Kes..."

Sg"Telefonunu ver Choa. Sende ver Namjoon."

Teleofonu Yoongi'ye uzattım. Yoongi gelen mesajı okuduktan sonra Namjoon'un telefonuna baktı. Kısa süre sonra telefonumu geri verdi.

Sg"Numara Hara'ya ait."

Rm"Olamaz. Choa'nın işidir bu."

Öyle olsun Namjoon. Yakın zamanda dedikodular çıktığında pişman olacaksın.

Sg"Gidelim Choa."

Hepimiz evden çıktık ve şirkete yol aldık. Yoongi'nin dikkati dağınıktı. İki kez öndeki arabaya çarpmaktan son anda kurtulduk.

BTS'in Sekizinci Üyesi (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin