Bu Sm şirketinde gördüğüm kız. Şu Hara mıydı adı? Bunun burada ne işi var ya. Ha biliyorum Namjoon ile arkadaşlar ama. Uzun zamandır buraya gelmiyordu. Beni gördüğünde gülümsedi. Pis yalaka.
"Ne işin var burada?"
Hr"Arkadaşımı görmeye geldim Afra. Olamaz mı?"
"Bekle o zaman Namjoon'u çağırim."
Bir anda içeri girmeye çalıştığında elimle durdurdum.
"Yavaş ol Hara. Bu evde bende yaşıyorum ve istediğin gibi girip çıkamazsın. Anladın mı?"
Hr"Ahahahah. Anlamadım tatlım. Bak burada arkadaşım var ve onu görmeye geldim. Buna engel olamazsın."
Tekrar girmeye çalışınca işin ciddiyetini anlaması için onu ittirdim. Biraz sarsıldı ama sırıttı. Gönül diyor kır ağzını burnunu görsün o zaman.
"Hara. Ne haltlar yediğini çok iyi biliyorum. Önce Taehyung'a yavşadın sonra Yoongi'ye en son olarak da Kook'a. Buna izin vermicem. Kook benim. Ve bir şey daha var Hara. Bana yapılan işkencelerin arkasında sen varsın. Bunları öğrenmeyeceğimi düşündün değil mi? Sen çok aptalsın. Bu yaptıklarını Namjoon'a anlattığımda... Bir çöp gibi dışarıda kalacaksın."
Hr"Öyle bir şey yapma Choa. Sakın."
"Beni tehdit mi ediyorsun hah?"
Hr"Seni tehdit etmiyorum. Lütfen bundan kimseye bahsetme. Özür dilerim tamam mı?"
"Pekala Hara yeni planın Ne?"
Hr"Yeni planım mı? Saçmalama Choa."
Cebimden çıkardığım telefonun ses kaydına girdim. Daha önce kaydettiğim ses kaydını açtım ve Hara'ya dinlettim.
"Hara unni sen harikasın. Namjoon ile nasıl bu kadar yakın oldun?"
Hr"Ah! Tatlım o benim güzelliğime hayır diyemedi. Bilirsin işte."
"Unni peki Choa işi ne oldu?"
Hr"Ne olacak kız hala ayakta. Amma da dayanıklı çıktı. Sinir şey."
"Bir planın var mı unni?"
Hr"Tabiki de var. Namjoon ile görüntülenmeye çalışıyorum. Bizi sevgili sanarlarsa ün kazanırım. Hem stajyerliğimin süresi azalır. Hemen çıkış yaparım. O Choa denen sürtüğün de havasını indiririm. Ayrıca grup arasında gerginlik olur ve BTS dağılır."
"Bu harika bir plan unni. Sen..."
Ses kaydını kapattım ve Hara'nın yüz ifadesine baktım. Şaşkınca bana baktı. Ne olduğunu? Nasıl yaptığımı merak ediyor? Aptal şey. Benimle uğraşılmicağını öğrenmiş oldu. İçimden sevinç çığlıkları atarken Hara hala şaşkındı. Namjoon'un sesi ile ikimizde kendimize geldik.
Rm"Kim gelmiş Choa?"
Kapıdaki Hara'yı görünce gülümsedi.
Rm"Ah!! Hara sen mi geldin? İçeri girsene."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in Sekizinci Üyesi (Düzenleniyor)
FanfictieBTS'in Sekizinci Üyesi bir kız olursa ne olacak? Peki bu kız Türk olursa... Antiler... ARMY'ler... ödüller... sevinçler... üzüntüler... Yedi erkek ve bir kız... Ün, şan, şöhret... Afra(Choa)'nın BTS ile maceralarını okumaya hazır olun.