Yorulup kenara oturdum. Onlar ise çalışmaya devam ediyordu. Telefonumu çıkarıp onların fotoğrafını çektim. Sosyal medyaya yükleyip altına not düştüm.
"Konser için hazırlıklar son hızıyla devam ediyor.😧😧😧"
Gülerek medyada gezmeye başladım. Bakalım nasıl dedikodular geziyor. Bir video buldum. Bu Kook'un yaptığı canlı yayında yatağıma yattığı yer. Sonra bende yanına yatmıştım. Videoyu paylaşan kişi açıklama olarak:
"İkisinin aşkından istiyorum... Gerçekten çok sevimli görünüyorlar... Her zaman mutlu olun Choa ve Jungkook."
Neden böyle tatlı fanlar var? Gerçekten harikalar. Hızlıca yapılan yorumlara girdim.
"Dünya turu yapacaklar ve Türkiye'ye de gelecekler. Onların aşkını yakından girebilicem. Çok mutluyum."
Türk fanlar her yerde. Cidden her yere yayılmışlar. Her yerden çıkıyorlar. Bazen o kadar şaşırıyorsun ki... 'buraya da mı geldiniz?' Dememek için kendinizi tutuyorsunuz.
"Choa Vixx grubundan N'i görmeyi cok istiyormuş. Onu çok seviyormuş."
Ama Yuh artık!! Bunu hangi ara öğrendiniz?? İnanamıyorum. Evet doğru N'i çok seviyorum. Ve onunla tanışmak istiyorum. Çünkü o çok tatlı.
"G-Dragon ile Choa arasında bir şeyler olabilir diyenler var."
E yuh!! Gd benim abim gibi. Bunu nasıl fesat düşünebilirler anlamıyorum. Gerçekten sinir bozucu.
"Choa ile Jiyong olamaz çünkü Choa Kook'u gerçekten seviyor. Ve Kook da Choa'yı çok seviyor. Saçma sapan şeyler uydurmayın."
Army gerçekten çok farklı bir fandom. Ayrı bir tutkusu ayrı bir inancı var. Telefonu kenara bırakıp diğerlerinin yanına gittim. Ve provaya katıldım. Hala sesim çıkmıyordu. Jimin canlı yayın açıp bizleri çekmeye başladı. Yanıma geldiğinde yüzünü astı.
Jm"Ah!! Choa'mıza geçmiş olsun diyelim. Boğazı ağrıyor ve sesi çıkmıyor."
Birkaç dakika yazılanlara baktı ardından yanağımı sıktı.
"Herkes geçmiş olsun diyor güzelim. Diyeceğin bir şey var mı?"
Etrafa bakındım. Masanın üzerinde gördüğüm defteri ve kalemi aldım. Jimin de merakla beni takip ediyordu. Deftere büyük harflerle
'SESİMİ GERİ İSTİYORUM!!'
yazdım. Jimin gülerek yanımdan ayrıldı. Ben ciddiydim. Her neyse bizimkiler provalara devam ederken ben fitness'a gittim. Biraz kafamı dağıtmalıyım. Koşu bandına geçtim.
İki saat sonra terden erimiştim. Kısa bir duş alıp fitness'dan çıktım. Diğerlerine haber vermeden eve gittim. Giderkende kahve aldım. Odama gidip tasarım yapmalıydım. Belki bu sayede sesimin yokluğunu unuturum.
Eve gelir gelmez odama geçtim. Bilgisayar karşısına geçtim. Neler yapabilirim bakmam gerekiyor. Ben bunlara bakınırken telefonumun titremesi ile dikkatim dağıldı. Ekrana baktım.Bts+1girl adlı Whatsapp grubundan bir mesajınız var
Evet grubun whatsapp ismi bu. Bts+1girl. Hangi çok zeki yaptı diye soracaksınız. Taehyung denen çok zeki(!) arkadaş yaptı. Evet harika değil mi?
V: Nereye kayboldunuz hepiniz ya??
Nasıl ya?? Diğerleri de mi çıkmış şirketten?
RapMon: Biz kaybolmadık aptal. Sen gittin ve geri gelmedin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in Sekizinci Üyesi (Düzenleniyor)
Hayran KurguBTS'in Sekizinci Üyesi bir kız olursa ne olacak? Peki bu kız Türk olursa... Antiler... ARMY'ler... ödüller... sevinçler... üzüntüler... Yedi erkek ve bir kız... Ün, şan, şöhret... Afra(Choa)'nın BTS ile maceralarını okumaya hazır olun.