🌟Özel Bölüm 8🌟

2.2K 87 20
                                    

(V & Naesung)

Naesung'un Ağzından...

Kızların hepsi hamileydi. Bu canımı sıkıyor. Taehyung bebeğimiz olmasını çok istiyor. Ama... bir türlü olmuyor. Diğerlerinin bebeği olacağını öğrenince seviniyor ama biliyorum içten içe üzülüyor. Derin bir nefes alıp verdim. Taehyung banyodan çıkmıştı.

"Ne oldu sevgilim?"

Yanıma gelip yanağıma bir öpücük kondurdu.

"Tae... bebek istiyorsun ama ben... sana bebek veremiyorum."

Dedikten sonra ağlamaya başladım. Bu olay iyice can sıkıcı olmaya başlamıştı. Taehyung şaşkınca bana sarıldı.

"Bunun için mi üzülüyorsun günlerdir?"

Dedi üzülmüş gibi.

"Evet. Diğerleri sana baba olacaklarını anlattıkça canın sıkılıyor. Bunun farkındayım Tae."

"Ah!! Benim güzel karım!! Demek düşüncelerimi anlıyorsun. Zeki şey seni."

Dolu gözlerle ona baktığımda gülümsedi. Üzülüyor iste ben diyorum. Off ya!! Çok kötü bir eşim ben!!

"Ama... merak etme. Bizim de bebeğimiz olacak canım."

Geri çekilip Tae'ye baktım.

"Tae... kısır olma ihtimalim var mıdır?"

Bir anda sorduğumda Tae gülmeye başladı. Pardon!! Kahkaha atıyordu. Tae yataktan düştüğünde çatık kaşlarım havaya kalktı ve gülmeye başladım.

"Kısır mı? Ahahah!! Naesung... eğer kısır çıkarsan evlatlık alırız tatlım."

Hala benimle dalga geçiyor. Dur bir dakika!! Tae' nin dibine gelip işaret parmağını burnuna bastırdım.

"Belki de... sen kısırsındır..."

Tae'nin gözleri şok içerisinde açılırken geri çekildim. Omuz silkip yataktan kalktım. Tam kapıya yönelmiştim ki Tae arkamdan sarıldı. Gitmemi engelliyordu.

BTS'in Sekizinci Üyesi (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin