* Bölüm Wattys2021 için düzenlenmiştir*
Bir bölümü daha bitirdik. Bir süre düzenleme yapamadım. Üniversite tercihleriyle uğraşmam gerekiyordu. Bu yüzden sizlerden özür diliyorum. Umarım okumaya devam ediyorsunuzdur. Fazla uzatmayayım da okumaya başlayın hadi 😇.
İyi okumalar...
💜
Taehyung'un Ağzından
Hui denen adam Choa'yı sırtına alıp yukarı çıkarırken ben de hiç durmadan arkasından gittim. Kendi yatağıma oturup onları izledim. Hui Choa'nın karşısına oturup ellerini tuttu sıkıca.
Huiyang- Türkiye'deki ailene bunlara söylemeyeceğime emin olabilirsin. Ama... Bundan sonrasında daha dikkatli olacağına söz ver Choa.
Choa- Hui-ahh... Gitmeni istemiyorum.
Huiyang- Gitmem gerek. Biliyorsun. Ama üzülme. Söz veriyorum tekrardan görüşeceğiz.
Choa- Ama...
Huiyang- Ne? Ama ne?
Choa tam konuşacakken Hui yanaklarını sıkarak konuşmasını engelledi. Choa'nın şekilden şekle giren yüzünü görünce gülümsedim.
Huiyang- Şaka... Devamını getirme. Seni bu 7 harika adama emanet ediyorum Choa-ah. Tamam mı?
Choa- Onlar bana her zaman iyi bakıyorlar zaten.
İkisi birden bana bakınca mahcup bir şekilde elim ayağıma dolaştı.
V- A... Şey... Tabii ki... Ona iyi bakacağız Hui emin ol.
Hui saatine bakıp Choa'ya döndü. Sanırım gitme vakti geliyor. Choa da anlamış olacak ki dolu gözleriyle Hui'ye sarıldı sıkıca.
Choa- Hui-ahh...
Huiyang- Ağlamayı bırak! Bu bir son değil. Zorlaştırma durumu.
Choa- Ama Hui...
Huiyang- Ama deme! Senden son bir şey isteyip gideceğim.
Choa- İste.
Huiyang- Sıkıca sarıl ve güzel bir şeyler söyle.
Choa daha sıkı sarıldı Hui'ye. Gözünden durmadan akan yaşları umursamadan konuşmaya başladı. Sesi titreye titreye zar zor konuşabildi.
Choa- Sen hayatımda gördüğüm en harika adamlardan birisin. Çok uzaklarda olsak bile her an yanımda oldun. Her zaman beni destekledin. Bana çok güzel şeyler öğrettin. Her daim bana öz abim gibi davrandığın için teşekkür ederim. Seni asla unutamam. Seni çok seviyorum Hui-ahh.
Huiyang- Ah benim küçüğüm. Bende seni seviyorum küçük kedim benim. Beni hep iyi hatırla.
Hui, Choa'dan ayrılıp ayağa kalktı. Bana doğru gelince otomatikman ayağa kalktım. Bana sarıldığında bir anlık şok ile duraklasam da hemen sarılışına karşılık verdim.
Huiyang- Ona iyi bakın Taehyung. Size emanet ediyorum.
V- Tabi... Biz... Biz ona iyi bakacağız. Söz.
Hui son kez Choa'ya sarılıp yanağına küçük bir öpücük bırakıp odadan çıktı. Onun çıkmasıyla yere yığılan Choa'ya koştum hemen. Daha sesli ağlamaya başladı.
V- Choa... Sakin ol lütfen.
Choa- O gitti Tae...
Kolundan ve belinden nazikçe tutup kaldırdım. Yatağa yatırıp yanından uzaklaştım. Koltuğa geçip oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in Sekizinci Üyesi (Düzenleniyor)
FanfictionBTS'in Sekizinci Üyesi bir kız olursa ne olacak? Peki bu kız Türk olursa... Antiler... ARMY'ler... ödüller... sevinçler... üzüntüler... Yedi erkek ve bir kız... Ün, şan, şöhret... Afra(Choa)'nın BTS ile maceralarını okumaya hazır olun.