46/🐨Kaba Koala🐨

7.2K 400 236
                                    

Sabah kalktıgımda yanımda yatan Kook'a baktım. Aklıma gece olanlar geldi. Kâbus görmüştüm. Ve Kook yanıma gelmişti. Ve aklıma ondan öncesi geldi. Kook ile yaşadıklarım. Ter bastığını hissettim bir an. Kook'a baktım tekrardan. Saçı ile oynadım. Alnına düşen saçları arkaya yatırdım. O anda biraz kıpırdandı.

Jk"Günaydın sevgilim. Erkencisin."

Gülümseyip alnından öptüm.

"Günaydın canım."

Gözlerini açtı ve bana baktı.

Jk"Salona gidelim hadi."

Yorganı ittirip yataktan kalktık. Birlikte salona gittik. Bizimkiler uyanmıştı. Kahvaltı yapıyorlardı. Kendime kahve yapıp odama geçtim. Bugün alışverişe çıkmalıyız. Ama Kook'un şirkette işleri varmış. Kahvemi alıp mutfağa gittim. Hala kahvaltı yapıyorlar.

"Jiminie~"

Dediğimde bıkkınlıkla bana baktı.

Jm"Söyle Choa."

"Alışverişe gidelim mi? Kook'un şirkette işleri var."

Jm"Tamam. Az sonra çıkalım."

O anda salondan koşarak gelen Hobi'ye baktım. Heyecanla nefes almaya çalışıyordu.

Jh"Ben de geliyorum."

Dediğinde Hobi'ye sarıldım.

"Tabi ki de gel grubun umudu."

Dediğim sırada Yoongi'nin düz bir sesle mırıldandığını duyduk.

Sg"Grubun şebeği desene sen şuna."

Ben kahkahalarla gülerken Hobi bozulmuştu.

Jh"Hyung niye öyle diyorsun ki?"

Sg"Kahvaltınızı yaptıysanız gidin artık. Başım şişti."

Dediği şeye kıkırdadım. Hobi'nin kolunu çekiştirdim. O ise bana bozulmuş bir ifade ile bakıyordu.

"Üzerimi değişip geliyorum. Kavga etmeyin."

Dedikten sonra odama gittim. Üzerime siyah şortumu ve krem kazağımı giydim. Siyah çizmelerim ile de tamamlandım. Üzerime siyah kabanımı giydim. Çantamı da alıp salona döndüm. Hobi ve Jimin de hazırdı. Diğerlerine veda edip çıktık. Özel araç kapının önünde bekliyordu. Hızlıca arabaya bindik. Jimin bir alışveriş mağazası ismini söyledi şoföre. Kısa süre içinde lux bir alışveriş mağazasına geldik. Hepimiz arabadan indik. Mağazaya girdiğimizde dağıldık. Bir kaç elbise aldım. Bu arada bizim Hobi ve Jimin ortalıkta görünmüyor. Hobiyi aradım hemen.

"Alo Hobi nerdesiniz siz ya?"

Jh"Ne oldu?"

"İşim bitti benim. Sizi bekliyorum."

Jh"Tamam. Şu Jimin bir şey deniyor. Denesin geliriz."

"Offf oppa. Hızlı olun hadi."

Jh"Tamam güzelim."

Telefonu kapatıp cebime koydum. Bu arada takılara bakıyordum. Bere ve atkılar çok sevimliydi. O anda Hobi'nin sesini duydum.

Jh"Choa..."

Aldıklarının parasını ödüyorlardı. Maşallah benden çok almışlar. Elimdeki üç poşet ile arabaya bindim. Hobi bir tane kaban, iki tane bluz, iki tane de pantolon almış. Jimin ise üç tane gömlek, bir tane pantolon, iki tane de ceket almış. Ben ne mi aldım? İki tane elbise, iki tane pantolon. Şuna bak ya. Gören de alışverişe çıkmayı onlar istedi sanır. İnanılmaz.

BTS'in Sekizinci Üyesi (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin