Lavaboya gitme bahanesi ile kurtuldum. Ama bu ikisinin beni sevmesi iyi olmadı. Aslında güzel ama ikisinin arasında kalmak çok kötü. Bilmiyorum. Ah kafam çok karışık. Lavabodan çıktım. Aşağı inerken odaya da baktım. Yoongi ve Tae inmiş olmalıydı. Aşağı indiğimde tüm üyeler alkışladı. Ne için alkışlıyorlar diye düşünürken Hoseok konuştu.
Jh"Tebrik ederim Choa harika bir iş çıkarmışsınız."
"T-teşekkür ederim oppa."
Kekelediğimde Yoongi ile göz göze geldik. Hemen gözümü kaçırıp başka bir yere baktım. Daha sonra ise gidip Jimin'in yanına oturdum. Sadece yere bakıp düşünüyordum. Kook ve Tae'yi düşünüyordum. Ne yapmam gerektiğini düşünüyordum. Bir anda omzumda hissettiğim el ile yerimde zıpladım. Sanırım fazla dalmışım. Karşımda endişeli gözlerle bana bakan Kook'u gördüm.
Jk"Choa sen iyi misin?"
"İ-iyiyim. Şey... Sanırım uykum var."
Son cümlemi sesli söylemiştim. Kook'un elini çekip ayağa kalktım. O anda Namjoon'un seslenmesi ile olduğum yerde kaldım.
Rm"Yah!! Saat daha 8. Ne uykusu bu?"
"Ş-şey ben... yorgunum. Y-Yani çekimlerden dolayı. Aaa... İzninizle..."
Dedikten sonra yukarı çıktım. Eminim ki hepsi bana garip garip bakıyor. Hemen yatağıma girdim ve telefonu elime aldım.
Yoongi'nin Ağzından
Taehyung ile konuşurken duyduğum tak sesi ile kapıya çıktım. Choa aşağı iniyordu. Bana dönüp masumca gülümsedi.
"Şey... lavaboya gidecektim."
Sg"Peki git."
"Tamam oppa~"
Ah bir de aegyo yapıyor. Tanrım. Koşarak lavaboya girdi. Ben de odaya geri girdim. Taehyung suçlu biriymiş gibi yatağa oturmuş yeri izliyordu
.
Sg"Ah!! Taehyung."Bana baktı.
Sg"Onu gerçekten seviyor musun?"
V"Ne?"
Sg"Choa'yı seviyor musun?"
V"Ben..."
Sg"Lafı geveleyip durma."
V"Evet."
Sg"Taehyung-ahh!! Hayranların Choa'ya o kadar şey dedikten sonra onunla sevgili olamazsın. Bunu düşünebilecek kadar zekisin. O kıza sırf senden hamile olabilir diye işkence ettiler."
V"B-ben biliyorum Hyung. Ama ona karşı koyamıyorum. Onu seviyorum. Ne yapabilirim ki??"
Sg"Onu uzaktan sevebilirsin. Farkettirmeden."
V"N-nasıl yapıcam?"
Sg"Her zaman onun yanında olacaksın. Ama onu sevdiğini belli etmiceksin. Zaten bir süre sonra unutacaksın ve onu kardeşin olarak göreceksin. Merak etme."
V"Nasıl bu kadar emin olabilirsin ki Hyung?"
Sg"Ben de Choa'yı seviyordum. Ama anladım. O bizden biri ile sevgili olamaz."
V"Hyung???"
Sg"Ne?? Bak konuyu kapatalım dediğim gibi yap gitsin."
V"Sana inanamıyorum."
Sg"Hadi gidelim."
"Tamammmm."
Tae önden gitti. Ben de arkasından aşağı indim. Aşağıda hepsi klibi izlemeye devam ediyordu. Biz de oturduk. Klip bittiğinde Choa indi. Herkes alkışladı. O şaşkınca bize bakarken Hoseok konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in Sekizinci Üyesi (Düzenleniyor)
FanficBTS'in Sekizinci Üyesi bir kız olursa ne olacak? Peki bu kız Türk olursa... Antiler... ARMY'ler... ödüller... sevinçler... üzüntüler... Yedi erkek ve bir kız... Ün, şan, şöhret... Afra(Choa)'nın BTS ile maceralarını okumaya hazır olun.