53/ Gd ile Weekly idol

5.5K 326 38
                                    

Bir türlü uyuyamadım. Kim sayesinde? Choa... Evet bir türlü yatırmadı beni. Her seferinde yerimden kaldırdı. Hatta bir ara bana pasta yap dedi. Kadın ben ne anlarım pasta yapmaktan. Yahu hiç mi izlemedin yemek yaparken? Bilmiyor musun ne kadar berbat bir aşçı olduğumu? Ah Choa Ah!! Evet evet. Bir ara demiştim ya. Daha beş dakika önce istedi. Şimdi mutfaktayım ve nereden başlamam gerek onu düşünüyorum. Nasıl pasta yapılır ki? Offf!! Unu çıkardım. Yumurtayı çıkardım. Başka ne vardır ki? Telefonu cebimden çıkarıp Kim Hyung'u aradım.

Jk"Alo Hyung."

Sj"Ne oluyor Jungkook?"

Jk"Hyung pasta yapmama yardım eder misin?"

Sj"Evde değilim."

Jk"Kahretsin!!"

Sj"Ne oldu? Nereden çıktı pasta yapmak?"

Jk"Boşver Hyung. Kapatıyorum."

Sj"Sen bilirsin."

Telefonu kapatıp tekrar bir numara çevirdim. Pastaneyi arayabilirim.

"Merhaba. Sungsu'nun Yeri. Nasıl yardımcı olabilirim?"

Jk"İyi günler. Ben çikolatalı pasta sipariş edecektim. Hemen getirebilir misiniz?"

"Hmm... peki. Getirebiliriz. Yerinizi belirtin lütfen."

Jk"Peki....."

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Pastayı aldım ve parayı ödedim. Pastadan bir dilim kesip tabağa koydum. Yanına da çilek doğradım. Pasta diliminin üzerine de çikolatalı sos gezdirdim. Çatalı da tabağa koyup Choa'nın odasına gittim. Kapıyı çalıp içeri girdim. Choa masasına oturmuş bir şeyler çiziyordu. Yanına gidip tabağı önüne koydum. Göz ucuyla da neler çiziyor diye baktım. Vay canına!! Yine olağanüstü bir tasarım yapıyor. Benim yetenekli ama zorlu sevgilim. Canım ya. Pastaya baktı ve güldü.

"Sen yapmadın değil mi?"

Jk"Choa ben pasta yapamam. Gerçekten."

Gülerek telefonunu çıkardı ve pastanın fotoğrafını çekti. Ardından pastayı yemeye başladı. Pastadan bir çatal aldı. Ardından çileğe batırdı ve benim ağzıma verdi. Gerçekten harika yapılmış.

Jk"Afiyet olsun aşkım."

"Saol birtanem."

Odadan çıktım ve odama girdim. Bilmem kaçıncı kez giriyorum bu odaya.

Choa'nın Ağzından

Kook odama elinde tabakla girdi. En son pasta istemiştim. Tabağı önüme koydu. Çikolatalı pastanın üzerine çikolata sosu gezdirilmiş. Yanına da çilek doğramıştı. Canım sevgilim benim ya. Ben bu çocuğu yerim ama.

"Sen yapmadın değil mi?"

Dedim hemen.

Jk"Choa ben pasta yapamam. Gerçekten."

Gerçekten mi aşkım?
Tabağın fotoğrafını çektim ve bir lokma alıp ağzıma attım. Ardından bir lokma daha aldım ve Kook'a verdim.

Jk"Afiyet olsun aşkım."

"Saol birtanem."

Dedim ve Kook çıktı. Bende pastayı yemeye devam etti. Tavşanım benim ya. Bu arada çektiğim fotoğrafı instagrama attım.

"Düşünceli sevgilim bana pasta mı getirmiş??? Seni seviyorum birtanem.😘😘"

BTS'in Sekizinci Üyesi (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin