*Bölüm Wattys 2021 için düzenlenmiştir *
Sınavlarım bitmiş bulunmaktadır. Çok zorlu bir yıllık çalışmalarımın iki günde afedersiniz ama kazık gibi sorularla ter dökerek geride bıraktım. Bundan sonrasında hayırlısı neyse o olsun diyelim.
Yeni bölüm düzenlemeleri gelmeye devam edecek. Biraz ara vermek zorunda kalmıştım ama şimdi kaldığımız yerden devam ediyoruz.
İyi Okumalar...
💜
Kurtarıcı meleğimin Namjoon olduğunu görünce gülümseyerek koluna girdim.
Rm- Jungkook ve Afra ikiniz de akıllıca temizliğe geçiyorsunuz. Hemen!
Jungkook büyüğüne ses çıkarmadığı sırada ben ona dil çıkardım.
Jungkook- Ama hyung...
Namjoon beni kollarından ayırıp kenara çekti.
Rm- Rahat dur sen de .
Masum masum kafa sallayıp temizliğe geçtim. Jungkook da söylenerek yukarı kata çıktı. Onlar yukarıyı düzenlerken ben de salonu toparlayan Yoongi'ye yardıma gittim. Etraftaki kirli çamaşırları toparlayıp Yoongi'nin kucağına bıraktım.
Yoongi- Çamaşırları götürüp geliyorum hemen.
O yanımdan ayrılırken ben de sehpanın üzerindeki bardakları alıp mutfağa götürdüm. Girdiğim anda Jin ile karşılaşınca bir an irkildim.
Afra- Burada olduğunu bilmiyordum.
Jin- Buraları kim temizleyecek ben temizlemezsem diye düşündüm.
Dedi gülümseyerek. Sonra da elimdeki bardakları alıp mutfaktan kovdu. Onun bu haline gülüp salona geri döndüm. Yoongi de çoktan gelmiş işe başlamış. Sehpanın üzerindeki kağıtlar dikkatimi çekti. Elime alıp baktığımda üzerlerinde üyelerin isimlerinin yazdığını gördüm. Ve sanırım bunlar şarkı sözüydü. Biraz karalama ve acele ile yazılmış el yazıları. Bir anlık ilham ile yazıldıkları belli.
Yoongi- Onlar atılmayacak.
Kağıtlara odaklandığım için Yoongi bir anda sesle ince irkildim.
Afra- Öyle bir anda seslenilir mi ? Korktum!
Yoongi yüzündeki arsız gülüşü daha da belirginleştirdi.
Yoongi- Biliyorum.
Dedikten sonra bir kahkaha patlattım. Onun bu haline bende gülüp kağıtları ona verdim. O yukarı çıkarken Namjoon elektrikli süpürge ile aşağı iniyordu. Onları bu halde görmek oldukça şaşırmama sebep oluyor. Koskoca Bangtan beylerine bir bakın. Birinin elinde süpürge birinin elinde bez temizlik yapıyorlar.
Namjoon etrafı süpürmeye başlarken Yoongi yanıma gelip elini omzuna kattı.
Yoongi- Bu kadar şaşırma biz de insanız sonuçta. Hadi devam edelim biz de.
Televizyon ünitesinin dolaplarındaki dağınıklığı baktım. Sonra da raflara. Sallanan BTS kafaları, Super Mario oyuncakları, bandanalar, yüz temizleme malzemeleri...
Ne ararsan var. O anda gözüme ilişen şey kurumuş bir güldü. Elime alıp yanıma gelen Yoongi'ye gösterdim. Omuz silkip "Bilmiyorum. " dedi tekdüze bir sesle. Cidden bu kadar dağınık olmak zorunda mısınız siz?! Ahh ah!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in Sekizinci Üyesi (Düzenleniyor)
FanfictionBTS'in Sekizinci Üyesi bir kız olursa ne olacak? Peki bu kız Türk olursa... Antiler... ARMY'ler... ödüller... sevinçler... üzüntüler... Yedi erkek ve bir kız... Ün, şan, şöhret... Afra(Choa)'nın BTS ile maceralarını okumaya hazır olun.