30 Aralık Cumartesi
Bugün TaeTae'nin Doğum günü. Bir hafta içinde bir sürü kargo aldım. Tüm hediyeleri teker teker kontrol ettim. Tüm yazılanları okudum yanlış bir şey yazılmış mı diye. Bir kaç ship kağıdı buldum. Ve mecburi olarak yırttım. Eğer bu ship mesajını TaeTae'ye verirsem doğum gününde üzülür. Anlayışlı bir kardeşim ben. Sabah erkenden evden ayrıldık. Tabii Tae de evden çıktı. Çünkü menajer çağırdı. Bugün fena iş yapacak. Kkkkk. Zavallım benim ya. Eve yakın bir kafeye geldik. Kafe diyorum da lux ve güzel bir yer burası ya. Ulan çok güzel lan. Bizimkiler hemen hazırlıklara başladı.
.
.
.Hep birlikte hazırlıklara devam ederken Jimin'in telefonu çaldı.
Jm"Efendim Hyung. Evet. Tamam. Devam ediyoruz da sorun değil. Tamam."
Ne güzel konuşuyor o ya. Bana baktı ve güldü.
"Anladım Jimin. Gidiyorum."
Jm"Bekle kız. Yoongi Hyung götürsün seni şirkete."
Sg"Hadi Choa."
Jungkook'un dudağını öptüm ve gülümsedim.
"Gidiyorum tavşanım. TaeTae ile birlikte olucam. Merak etmene gerek yok."
Jk"Seni seviyorum bebeğim. Kendine dikkat et tamam mı?"
"Tamam bebeğim. Sende dikkat et. Bay~"
Yoongi ile şirkete gittik. Hızlıca şirkete girdim ve hemen karşıma çıkan görevli kıza seslendim.
"Taehyung'u gördün mü?"
"Evet efendim. Az önce 3.kata çıktı."
"Ah!! Anladım. Teşekkür ederim."
Hızlıca merdivenlere yöneldim. İkinci kata yöneldiğimde Tae'yi gördüm. Koşarak yanına gittim. Tae de sevinçle bana baktı.
V"Ah!! Tanrım!! Choa al götür beni güzelim. Menajer Hyung sabahtan beri iş yaptırıyor. Çıldırmak üzereyim."
"Ahaha!! Tamam gel hadi."
Birlikte aşağı indik. Özel araca bindiğimizde Tae bana baktı.
V"Nereye Choa?"
"Alışverişe."
.
.
.
.Birlikte bir mağazaya girdik. Tae hemen kıyafet bakmaya başlarken ben de bir taraftan bakmaya başladım. Telefonumda çalan Lie şarkısı ile hemen açtım.
"Efendim Jiminie."
Dedim oldukça kısık bir sesle. Bu arada da Tae'yi kontrol ediyordum. Duymasını istemem.
Jm"Taehyung'u aldın değil mi?"
"Evet mağazaya geldik. Alışveriş yapıyoruz."
Jm"Harika. Devam et. Kapatıyorum."
"Bunun için mi aradın be!!?"
Jm"Hee ne olmu..."
Cümlesini tamamlamasına izin vermeden telefonu kapattım. Salak ya. Tae'yi kontrol ettim ve kıyafet bakmaya devam ettim.
.
.
.
.Bir saat geçti. Bir saattir mağazadayız.
14.30
Tae birkaç kıyafet denedi. Tabi bende. Sonunda hiçbir şey beğenemedik.
V"Ben acıktım. Yemek yiyelim."
Bir restoranta geldik. Çünkü bende çok acıktım. En son sabah yedim. Sabırsızlıkla yemeğin gelmesini bekledik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in Sekizinci Üyesi (Düzenleniyor)
FanfictionBTS'in Sekizinci Üyesi bir kız olursa ne olacak? Peki bu kız Türk olursa... Antiler... ARMY'ler... ödüller... sevinçler... üzüntüler... Yedi erkek ve bir kız... Ün, şan, şöhret... Afra(Choa)'nın BTS ile maceralarını okumaya hazır olun.