Bölüm 3- Ufak Hayal Kırıklıkları

15.9K 732 584
                                    


* Bölüm Wattys2021 için düzenlenmiştir. *

*Medayada Afra Nur Yakamoz bulunmaktadır.

Yeni bir bölüme başlıyorsunuz. Umuyorum ki önceki bölümü beğenerek okumuş bu bölümü de heyecanla beklemişsinizdir. Çok değerli yorumlarınızı lütfen eksik etmeyin. 

İyi Okumalar...

💜



               Gözlerimi kapımın alacaklı gibi çalınması ile zar zor açabildim. Hemen yanımda olan telefonumu alıp ekranını açtım. Saat 11 olmuştu bile. O yüzden gelenin kim olduğunu tahmin etmek zor olmadı. Gözlerimi ovuşturarak yataktan kalktım ve kapıya yöneldim. Chayoung hazırlanmış bir şekilde dikiliyordu.

" Uykun baya ağırmış. İki saattir kapıyı çalıyorum. Ve saat 11 ne zaman hazırlanmayı düşünüyorsun? "

Chayoung konuşmasına devam ederken onu geçiştirip kapıyı yüzüne kapattım. Yoksa hiç susmayacak. Gerçi kapıyı kapatmama rağmen hala konuşuyor. Onu umursamadan duşa girdim çıktım. Dün olduğu gibi bugün de sade ve sportif takılmayı düşünüyorum. Genel olarak rahatıma düşkün biriyim zaten. Birkaç kıyafet dışında bavullarımdan hiçbir şey çıkarmadığım için olduğu gibi onları kapının yanına getirdim. Odadan çıkarken son kez etrafa bakındım bir şey unutup unutmadığıma. Sanırım her şeyimi aldım.

(Şirkete görüşmeye giderken)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Şirkete görüşmeye giderken)

Odadan çıktığımda beni bekleyen adamı görünce irkildim. Bu gece bize yardımcı olan adamdı.

" Bavullarınızı alayım. Bayan Kim sizi resepsiyonda bekliyor. "

Teşekkür ederek asansöre bindim. Adamla beraber aşağıya indiğimizde Chayoung'un duvara yaslanmış telefona bakındığını gördüm.

" Günaydın Afra. Taksiyi çağırdım. Giderken yiyecek bir şeyler alırız yolumuz uzun çünkü. "

Her zaman olduğu gibi sıraladı cümleleri. Ve bende tamam demekle yetindim. Otelden çıkıp taksiye bindik. Seul Gangnam-gu' ya uzun bir yolculuk olacak.

Sm Entertaintment ile görüşmeye gidiyorum. Yaklaşık 3 4 yıldır modellik yapıyorum. Çocuk model olarak başladım ailem sayesinde. Yakın zamanda Sm şirketi sosyal medya aracılığı ile menajerime ulaştı. Şimdi ise görüşmek için Kore'ye geldim. Umarım her şey yolunda gider.

Sm şirketinin önüne geldiğimizde taksiden beklemesini istedik. Bavulları içinde bırakıp Sm'e girdik. O anda koşarak yanımıza gelen kız bağırmaya başladı.

" Ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz? Buraya giremezsiniz! "

Chayoung'un sinirden kıpkırmızı olduğunu görünce içimden eyvah diye mırıldandım.

BTS'in Sekizinci Üyesi (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin