60/ 👪Aile👪

4.7K 274 93
                                    

Jungkook'un Ağzından

Sabah kalktıgımda herkes uyanmıştı. Choa'm hariç. Mutfağa girip bakındım. Toplantı mı var?? Neler oluyor?

V"Kook geç otur kardeşim."

Jk"Ne oluyor?"

Sg"Anlatacak oturursan."

Geçip Namjoon Hyung'un yanına oturdum.

V"Dün gece Choa biri ile mesajlaştı. Bebekliğinden beri onunla ilgileniyormuş. Ve buraya geldiğinden bu yana ilk defa konuşmuş. Çok ağladı. İçim acıdı. Ailesini uzun zamandır görmüyor. Eminim üzülüyor. Ben de düşündüm ki... ailesi ile görüntülü konuşsun."

Tae'nin uzunca konuşmasından sonra Choa'yı düşündüm. Nasıl ağladığını... Nasıl üzüldüğünü tahmin edebiliyorum. Birtanem benim.
.
.
.
.
.
.
Grup ile şirkete gittik. Saat dokuz. Choa'ya haber vermedik bilerek. Küçük bir sürpriz yapıcaz. Evdeyken telefonundan annesi babası ve bakıcısının numarasını aldık. Diğerlerine bakıp telefonu Namjoon Hyung'a uzattım. Anne ve babası büyük ihtimalle korece bilmiyor. Ama eminim ingilizce biliyorlar. Ve... grupta ingilizcesi en iyi olan Namjoon Hyung.

Kime: 0564 356 85**
Hello Mr. Yağız. We are Bts and I'm Kim Namjoon.

Pekala!! Bunu bende yazabilirdim. Tamam ingilizcen kötü ama o kadar da değil.

Kimden: 0564 356 85**
Merhaba. Bir sorun mu var acaba?

(Ingilizcem buraya kadardı.) 

Kime: 0564 356 85**
Bir sorun yok. Sadece kızınız Afra sizleri çok özlemiş.

Bunu çok net bir şekilde hissediyoruz. O da hissediyor. Biz de düşündük ki görüntülü konuşma ayarlayalım.

Sizde müsait olursanız tabi...

Kimden: 0564 356 85**
Harika olabilir. Biz de Afra'yı çok özledik.

Bu fikir gerçekten cok muhteşem.

Kime: 0564 356 85**
Ve efendim Afra'nın bebeklikten beri ona bakan bir bakıcısı varmış.

Afra onu çok seviyor ve onu çok özledi. İzninizle onu da görebilir mi?

Kimden: 0564 356 85**
Songül de onu çok özlüyor. Bence bir sakıncası yok.

Telefonu kapatıp bir kenara koydu. Yazışırken bir yandan da bize çeviriyordu. Ailesi ile görüşecekti. Ve bu harika olacak. O anda benim telefonum titredi. Tabi herkesin ki aynı anda titredi.

Bts+1girl grubundan 2 yeni mesajınız var

Choa: Hey!! Neredesiniz siz???

Choa: Erkenden nereye kayboldunuz anlamıyorum.

Gülerek diğerlerine baktım.

BTS'in Sekizinci Üyesi (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin