29/🍽 Yemek 🍽

8.4K 507 80
                                    

Bugün akşam yemeğe çıkıyoruz. Bütün Bts üyeleri ile. Ben ne giyicem. Hiç abiye türü getirmedim. Elbise falan da almadım. Aklıma bişi geldi. Kook ve Tae'nin odasına gittim. Kook'un 'Kimsiniz?' Sesine karşılık verdim.

"Benim Kook. Kapıyı açar mısın?"

Kapıyı açıp beni baştan aşağı süzdü.

Jk"Hayırdır Choa?"

"Gömleklerinden alabilir miyim?"

Jk"Gel."

Kook'un gömleklerini kurcaladım. Siyah kısa kollu gömleğini aldım.

"Bunu alıyorum o zaman."

Jk"Tamam canım."

"Okey. Bay."

Odama geri döndüm. Bu arada Jimin pantolonunu giymiş. Kemerini takıyor. Yatağın üzerinde olan beyaz baskılı gömleği aldım ve Jimin'e doğrulttum. Gömleği ona giydirdikten sonra siyah şortumu ve siyah büstiyeri alıp banyoya gittim. Ben üzerimi giyerken aklıma gömleği almadığım geldi. Jimin'in gitmiş olmasını ümit ederek banyodan çıktım. Tanrım Jimin koltukta oturuyor. Bana bakmasıyla piç smile atması bir oldu. Ciddiyim bu gülüş çok çapkın bir gülüş.

"Yah!! Sen neden gitmedin?"

Bir şey demeden ayağa kalktı ve gömleği aldı. Tıpkı ona yaptığım gibi o da bana gömleği giydirdi. Kook'da kısa kollu olan gömlek ben de yarım kollu oluyor. Sinir bozucu. Ama mini elbiseye benziyor. Boyu da çok iyi. Jimin düğmeleri tek tek kapatmaya başladı. En üstte kalan 2 düğmeyi kapatmadı. Içimde büstiyer olduğu için biraz dekolte verebilirim. O da böyle düşünmüş olacakki hafiften gömleğin önünü açtı. Siyah bir kemer çıkarmıştım. Onu da aldı ve belime bağladı. Güzel oldu. Sevdim. Açık sarı saçlarımı iki yandan ters örgü yaptım. Siyah bir de tasma taktım. Siyah küpelerim ve yüzüklerim ile oldukça havalı görünüyorum. Siyah topuklu ayakkabı ile de siyah kombinimi tamamladım. Ah!! Siyah çok güzel bir renk. Saat akşam 8. Siyah çantamı aldım. Ve birlikte odadan çıktık. Diğerlerini beklemeye başladık. Topuklu ayakkabım ile Yoongi ve Jimin'den uzun oldum. İlk önce Yoongi ve Jin çıktı. Jin beni görür görmez gülümsedi ve yanıma geldi. Sarıldıktan sonra konuştu.

Sj"Harika olmuşsun Choa."

"Teşekkür ederim."

Sg"O senin gömleğin mi?"

"Hayır. Kook'un."

Sg"İyi. Diğerleri nerede?"

Jm"Gelirler şimdi."

Namjoon ve Hoseok da çıktı.

Jh"Güzelime bak be. Kız muhteşem olmuşsun."

"Sağol oppa."

Rm"Kız sen bu güzellikle bizi katil edersin. Biliyorsun değil mi?"

"Abartma Namjoon oppa."

Rm"Hiç de abartmıyorum. Yoongi Hyung'u görüyorsun."

"Ah!! Doğru ya Yoongi oppa var."

Son olarak Tae ve Kook çıktı. Tae çapkın bir şekilde gülümsedi. Kook ise hemen bana sarıldı.

Jk"Bu gömlek bana bile bu kadar yakışmıyor güzelim."

"Ya oppa~ Beni utandırıyorsunuz."

Jk"ㅋㅋㅋ."

Tae gelip kolunu omzuma attı.

V"Hadi gidelim o zaman."

Hepimiz birlikte otelden çıktık. Amerika'da lüks bir restoranta gittik. İçeri girdiğimizde yanımıza bir görevli geldi. İngilizce konuşuyordu.

BTS'in Sekizinci Üyesi (Düzenleniyor)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin