Arkadaşlar yeni bölüm değil özür dilerim.
Bts'in konsept fotolarına bakıyordum. Ve aklıma bir şey geldi.Farkında mısınız bilmiyorum ama BTS üyeleri gözümüzün önünde eriyor...
Jimin'in ne kadar zayıfladığını biliyorduk. Fotoğraflarda da ne kadar zayıfladığı belli... Biz böyle bir Jimin mi istiyoruz. Açıkçası ben istemiyorum. Yoongi'nin kollarının ne kadar zayıf olduğunu farkettiniz mi? Rapmon'un yüzü küçülmüş. Sadece Jimin değil çoğunda kilo düşüşü var. Cidden ben BTS'i böyle istemiyorum... Onların kilo vermesini istemiyorum. Sağlıklarını kaybedebilirler.
Bir erkek için kiloları hiç normal değil.
Koreli Army ler onları zayıf istiyor. Ama ben istemiyorum. Türk Army ler ne düşünüyor bilmiyorum.
Ama ben onların gözümüzün önünde erimesine dayanamıyorum.
Hiç birinizin içi yanmadı mı ya. Ciddiyim... Onları böyle zayıf görmek hoş mu? Değil ya... Olmamalı... Böyle bir şey hiçbir Army'nin hoşuna gitmemeli... Lütfen destek olun. Tag başlatalım. Bts erimesin.
@Fuckfect adlı kullanıcının 'BTS hakkında tuhaf bilgiler' kitabının 86.bölümünde
'Yoongi'nin kendine büyük gelen bir sürü pantolonu varmış. Dediğine göre bedeni 28-30'muş.'
Eğer bu doğruysa durum ciddi gençler. Ben 15 yaşındayım. Lise ikiye geçtim. (12 Eylül 2017) Ve benim bedenim 28-29. Düşünün 15 yaşında bir kız ve 24 yaşında bir adamın bedeni aynı. Cidden durum ciddi.Yine @Fuckfect adlı kullanıcının BTS hakkında tuhaf bilgiler pt3 kitabının 117.bölümünde
'2017 Ağustos ayı
Park Jimin 60 kilodan 49 kiloya düştü.'
Ben 46 kiloyum. Şu saçma sapan tagleri bırakın. Onlar kilo vermesin. Eski kilolarına dönsünler. Ya 23 yaşında 25 yaşında adamların kilosuna bak. Olmaz böyle..Sizden de yardım istiyorum. Bildiğiniz herkese söyleyin.
#BTSzayıflamasın
Hastagi hem korece hem de ingilizce yayılsın...
Ayrıca Bts'in sosyal medya hesaplarını da etiketleyin. Özellikle twitter kullanıcılarından rica ediyorum. Bts twitter da @BTS_twt etiketli twetlere bakıyor. Lütfen yardımcı olun. Onların zayıflamasını istemiyorsanız yardımcı olun....Şimdiden yardım eden herkese teşekkürler...
갑사합니다 😙😙😙#BTSzayıflamasın
@BTS_twt
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS'in Sekizinci Üyesi (Düzenleniyor)
FanfictionBTS'in Sekizinci Üyesi bir kız olursa ne olacak? Peki bu kız Türk olursa... Antiler... ARMY'ler... ödüller... sevinçler... üzüntüler... Yedi erkek ve bir kız... Ün, şan, şöhret... Afra(Choa)'nın BTS ile maceralarını okumaya hazır olun.