În jurul orei două după amiază, Raven a ajuns in New Orleans. După ce şi-a luat bagajele se duce în fața aeroportului pentru a-l vedea pe tatăl ei.
- Hei, tu eşti Raven Accola? o intreabă o fata mai scundă decăt ea, brunetă cu ochii căprui .
- Da,tu cine eşti? o intreaba Raven cu o spranceană ridicată .
- Eu sunt Jade, mama mea şi tatăl tău s-au căsătorit acum 10 ani, spune şi imediat o recunoscu .
Dupa divorțul părinților ei, Raven a ținut legătura cu tatăl ei şi îi spunea mereu să îşi refacă viața. Într-un final după 6 ani a găsit-o pe Evelina, mama lui Jade, care o avea pe ea din căsătoria anterioară. Cele două fete nu au vorbit foarte des, dar datorită facebook-ului mai reuşeau să mai vorbească câte puțin .
- Jade, scuze că nu te-am recunoscut, dar eu îl aşteptam pe tata, spune simțindu-se jenată de faptul că nu o recunoscuse pe "sora" sa .
- Nu face nimic, sincer nici eu nu te-aş fi recunoscut, dacă tata nu mi-ar fi spus că porți lanțul pe care ți l-a dat la ultima aniversare pe care a petrecut-o cu tine, spune Jade şi se uită la lanțul care îi amintea de tatăl ei .
" - Tati, tati, a cui este ziua astazi ?intreabă micuta Raven .
- A prințesei mele iubite,spune tatăl acesteia si o ia in brațe .
- Şi ce o să facem astăzi? intreabă entuziasmată.
- Prima dată îți voi da cadoul meu,şi pe urmă mai vedem,spune si îi da lantisorul pe care i l-a dat mama sa pentru a-l de fiicei sale .
- Ce lanțisor drăguț,mă ajuți să îl pun? intreabă fericită .
- Desigur iubita mea, spune si i-l pune la gât . "
Îşi amintea cu nostalgie ultima amintire legată de tatăl ei.bDupa nici o saptamană a aflat că va pleca in Londra cu mama ei şi nu o să-l mai vadă pe tatăl ei, ci doar o să îl audă la telefon .
- Îmi pare foarte rău că te-am facut să plângi, spune Jade şi o îmbrățişează pe Raven .
Raven nici nu îşi dăduse seama când a început să plangă. A îmbratişat-o pe Jade şi chiar dacă nu o cunoaşte personal de mult timp, simte că este ca o soră pentru ea .
Merg amândouă spre maşina lui Jade, un BMW negru, şi de curiozitate Raven o intreabă pe sora sa .
- Jade, de ce nu a venit tata să mă ia de la aeroport ?
- Deci nu-ţi place prezența mea, nu-i aşa? spune Jade prefăcându-se suparată .
- Nu, ai înțeles greşit, doar că am vorbit cu tata înainte să ajung şi nu mi-a zis ca o să vii tu, încercă ea să se scuze .
- Am glumit, cine nu ar fi încântat de prezența mea? spune ironica şi încep să râdă. Tata are un caz de rezolvat .
- Cred că este unul important, la fel ca toate celelalte .
- Da,dar asta este mai special .
- Mai special, cum adică special ?
- Cred că nu ştii, dar mama mea a murit acum trei ani de cancer .
- Oh, nu ştiam, îmi pare rău, dacă nu vrei să vorbim despre asta înteleg !
- Acum nu mă mai afectează să vorbesc despre asta, acum să revenim, după ce mama a murit, tata a găsit o scrisoare în care mama spunea că mai are un copil pe care l-a abandonat din cauza lipsei de bani. A vrut să meargă să îl caute, dar când l-a întălnit pe tatăl meu natural,nu a mai putut din cauză că o bătea, şi atunci când s-a îmblonăvit a stat cu el şi l-a îngrijit .
- Şi el a murit ?
- Din păcate sau fericire da, adica nu mă judeca, dar mă bătea o dată pe zi atunci când era treaz sau beat, din motive puerile .
- Nu am fost în situaţia ta, deci nu pot să te judec eu, dar nici cu părerea nu o să-mi dau .
- Să continuăm, tatăl tau a început să o caute pe aşa zisa mea soră şi după o săptămână a gasit-o intr-un orfelinat. Este cu un an mai mare decât mine şi o cheamă Zoe. Tata a adus-o acum o săptămână aici, ea fiind tocmai în India, şi aseară a ieşit afară, deşi tata i-a spus că este periculos din cauza zvonurilor, şi nici pana azi nu s-a întors, aşa că tatăl nostru, fiind şeful poliției, a pus patrule de căutare pentru a o gasi .
- Tata mi-a zis de câteva legende şi zvonuri, dar ele chiar sunt adevărate ?
- Asta nu ştiu ce să îți spun, unii cred, alții nu, eu una nu cred legendele, dar de zvonuri mă tem .
- Şi ce spun aceste zvonuri ?
- Seara sunt mulți traficanți şi drogați pe la blocuri. Am avut o prietena, o cea mai bună prietenă, a plecat intr-o seăra la magazin si dimineața au găsit-o secată de sânge intr-o pădure .
- Secată de sânge ?
- Da, polițişti au spus că este un lup,dar in pădurile din New Orleans nu a fost văzut niciodată un lup .
- Şi ce crezi că este ?
- Dacă m-aş lua după legende, aş spune că este un vampir, dar ei nu există, aşa că este o enigmă pentru toată lumea .
- Tu crezi că sora ta va avea aceiasi soarta ca prietena ta ?
- Sincera sa fiu,mă aştept la orice, dar tind să cred că da, toți au pățit aşa când au ieşit noaptea din casa, eu una sper sa fie prima care va fi in viață, chiar daca nu o cunosc de mult timp, este sora mea şi ţin la ea .
- Să ştii că şi eu am început să țin la tine, şi să ai încredere că va fi bine, eu am vorba 'Speranța moare ultima', aşa că nu fii suparată pentru că o să vină acasă, alături de tatăl nostru .
În timp ce au vorbit, nu şi-au dat seama când au ajuns acasă. Jade i-a arătat camera în care va sta, şi ea s-a instalat foarte repede. După un duş rapid, sta in pat şi se gândeşte la conversaţia cu Jade .
" Cand va veni tata acasa o să îi spun să îmi povestească legendele din New Orleans! " îşi zise în gând şi după a adormit .
Jade Accola
CITEȘTI
New Orleans: Oraşul Vampirilor
Vampire09-11-2017 #5 în Vampiri 12-03-2018 #4 în Vampiri 02-04-2018 #3 în Vampiri 29-12-2018 #1 în Vampiri New Orleans este cel mai mare oraş al statului Louisiana,a fost fondat in anul 1718 lângă gurile fluviului Mississippi,numit atunci Nouvelle Orlean...