- Tu ești prost? îl întreabă Derek pe Xander imediat ce intră în casă .
- Nu începe și tu, spune Xander nervos. Tocmai ce Raven m-a "mustrat" și m-a luat la bani mărunți, continua el văzând că prietenul său nu înțelege .
- A zis Maya că îi place de fata asta, iată si motivul, spune Derek zâmbind .
- Alexander Christopher James! se aude vocea inconfundabilă a Mayei care este foarte nervoasă .
Xander își dă ochii peste cap .
Cu siguranță Maya a aflat de bătaia de la pranz și acum vine să îi facă morală .
- Unicul si inegalabilul! replica el cu un aer superior și sarcastic .
- Nu mă lua pe mine cu aerele astea de doi lei, spune ea furioasă. De ce te-ai bătut cu Peterson? continua ea .
- Pentru ca am vrut? intreaba el făcând o față de copilaș nevinovat .
- Îți spun eu, pentru că a pus o poză cu tine și o blondă spălacită la curse, spune ea nedându-și seama că blonda de care pomenește este Raven .
Când i-a auzit apelativul Mayei folosit la adresa lui Raven, Xander se îndreaptă furios spre ea, dar Jason este pe faza ținându-l .
- Da chiar, cine este? întreabă și Jason .
Pe bune ?
Chiar toți prietenii lui sunt atât de fraieri încât să nu o cunoască pe Raven, plus ca sunt singuri care știu că a fost cu ea la curse .
- Oare cu cine am fost acum două zile la curse? întreabă el retoric .
În acest moment toți sunt cu gura căscată, șocați, dar mai ales Maya care a uitat de faptul că Raven a mers cu Xander la curse .
- Și mai spuneai că îți place de Raven, cică voiai să fie prietenia cu noi, pufnește Xander disprețuitor și pleacă din cameră .
Nu știe de ce, dar atunci când aude pe cineva vorbind-o de rău pe Raven, Xander simte nevoia să îi dea o bătaie soră cu moartea. Dar nu putea să o loveasca pe Maya, pentru că este prietena lui de atât timp şi in plus el niciodată, dar niciodată nu a ridicat mâna la o fată în toată viața lui de vampir .
Dar cu toate astea el vrea să o îndepărteze până când nu se atașează atât de mult de ea încât să nu-i mai poata da drumul vreodată .
Iar după iubirea eșuată cu Katherine, Xander și-a spus că niciodată nu se va mai îndrăgosti de atunci, iar el le va frange inimile fetelor, nu invers .
- Pleacă de unde ai venit și lasa-ne în pace! se aud de jos țipete și urlete .
Xander nu i-a văzut niciodată certându-se pe prietenii lui, asa că se duce de grabă jos, dar mai bine rămânea în camera lui, deoarece cea pe care o vede în fața ochilor nu îi crează o stare de bine .
- Katherine? întreabă în speranța că acesta este doar un vis urât .
- Da Alec, eu sunt, spune ea cu o dragoste pe care Xander o consideră dezgustatoare .
Poate că acum multă vreme o credea, îi credea cuvintele, declarațiile de dragoste, dovezile de iubire, dar acum orice face sau zice este fals, exact ca ea .
- Nu te apropia, îi spune tare și răspicat in momentul în care vrea să se apropie de el .
- Dar de ce...
CITEȘTI
New Orleans: Oraşul Vampirilor
Про вампиров09-11-2017 #5 în Vampiri 12-03-2018 #4 în Vampiri 02-04-2018 #3 în Vampiri 29-12-2018 #1 în Vampiri New Orleans este cel mai mare oraş al statului Louisiana,a fost fondat in anul 1718 lângă gurile fluviului Mississippi,numit atunci Nouvelle Orlean...