După ce fetele au plecat de la secție, Raven s-a dus direct acasă pentru că vrea să afle dacă ceea ce a auzit la petrecere este adevărat sau doar a fost imaginația ei. Dar ea cum nu a baut niciodată până când să nu mai știe nimic din ce face, așa că exclude asta din start .
În unele seri, atunci când Filip nu avea nici un caz de rezolvat, iar Zoe și Jade stăteau acasă, Raven a aflat multe povești și legende despre orașul unde s-a născut. Dar ceea ce vrea este să găsească o carte, din biblioteca imensă a tatălui ei, despre vampiri .
Dă peste autori de cărți romantice, Nora Roberts, Mary Balogh, Sandra Brown, Amanda Quick, autori de cărți polițiste, Agatha Christie, Dan Brown, Arthur Conan Doyle, Raymond Chandler, autori de cărți horror, Stephen King, Bram Stoker, Richelle Mead și multe și mai multe cărți și autori de toate genurile, numai o carte despre vampiri nu .
Când vrea să plece, observă o carte groasă, care are în titlu numele orașului. Încruntându-se, se ridică pe vârfuri, deoarece cartea este mult prea sus pusă, iar atunci când în sfârșit a luat-o s-a dus in camera ei și a început să se uite la ea .
Cartea se numește New Orleans: Orasul Vampirilor .
- Raven !
Înainte ca ea să poată deschide cartea, care i se pare ciudat de familiară, Filip o strigă .
- Tată, cum de ai venit atât de repede ?întreabă ea curioasă .
- Draga mea, este ora cinci după amiază, îi spune Filip, iar ea se uită imediat pe ceasul de pe perete .
Doamne, a stat peste trei ore să caute o afurisită de carte! își spune școată în minte .
Peste jumătate de ora au venit și Jade împreună cu Zoe, iar de atunci și până seara târziu au petrecut o seară în familie, în care au râs și s-au distrat ca niciodata de când Raven este aici .
***
Ziua următoare, de dimineața, fetele nu voiau să se mai trezească din cauza somnului, dar au trebuit să o facă, pentru că din nefericire este zi de școală .
- Nu am chef de nimic, spune Zoe somnoroasă .
- Cred și eu dacă ai stat pe telefon până dimineață, replică Jade zâmbind ironic .
- Ce? Cu cine să stau eu până dimineață de vorba? întreabă Zoe agitată, nedându-și seama că tocmai i-a confirmat bănuială surorii sale .
- Deci chiar vorbesti cu Trent, spune ca și cum ar fi descoperit America .
- Nu vorbesc cu el, doar avem de făcut un proiect și de aceea trebuie să comunicam, altfel...
Zoe nu termină de terminat ceea ce avea de spus, pentru că Trent a venit și a luat-o de umeri și a sărutat-o pe obraz .
- Ha, și ai tupeul să negi !
Spune Jade zeflemitor, dar abținându-se să nu râdă, și pleacă cu Raven, care în tot acest timp a privit șcena cu zâmbetul pe buze .
- Nu știam că surioara noastră se întâlnește cu Trenton Kade, spune ea când ajung la dulapuri .
- Eu aveam o mică bănuială, dar azi mi s-a confirmat, spune Jade .
În sfârșit, după o zi obositoare de cursuri, Raven s-a întors acasă cu gândul de a începe să citească cartea, iar curiozitatea de a afla ce este în ea a măcinat-o toată ziuă .
CITEȘTI
New Orleans: Oraşul Vampirilor
Wampiry09-11-2017 #5 în Vampiri 12-03-2018 #4 în Vampiri 02-04-2018 #3 în Vampiri 29-12-2018 #1 în Vampiri New Orleans este cel mai mare oraş al statului Louisiana,a fost fondat in anul 1718 lângă gurile fluviului Mississippi,numit atunci Nouvelle Orlean...