Nouăsprezece

3.3K 192 4
                                    

         Raven este împreună cu Jade şi râd de fața pe care o va avea Xander atunci când Max îi va face avansuri.

-  Trebuia să mergem şi noi cu Max, spune Jade.

-  Nu, vrei să facă Xander scandal, pentru că o să fie super furios când Max îi va spune.

-  De unde ştii că Max îi va spune ?

-  Pentru că i-am zis să o facă, după cum îl ştiu pe Xander îl va lua la bătaie în Starbacks şi decât să se ducă la poliție, mai bine să se enerveze pe mine.

-  Şi nu o să îți facă nimic ?

-  Asta nu ştiu, eu sper să îmi spună nişte cuvinte "de dulce" şi după să plece.

-  Eu una după cum îl ştiu nu se va limita doar la asta.

         Fetele încetează discuția atunci  când au auzit o bătaie dură în uşă.

-  Raven deschide uşa! se aude vocea nervoasă a lui Xander.

-  La naiba Jade a venit aici, ce mă fac?spune fiindu-i frică.

-  Nu ştiu, tu ai avut idea de a-i face farsa, deci tu vei vorbi cu el! îi spune Jade.

-  Nu, nu vreau să vorbesc cu el, dacă mă va lovi sau alt ceva? spune acum regretând ce i-a făcut. Du-te tu şi răspunde-i şi spune-i ca nu sunt plecată, că nu sunt acasă! o roagă Raven.

         Jade acceptă şi se duce să îi dechidă lui Xander, în timp ce Raven se ascunde în podul casei, într-un cufăr pentru magie.

          Bunicul ei a avut magia ca pasiune şi şi-a cumpărat multe obiecte specifice magiei.

-  Hei Xa...

         Apucă Jade să zică pentru că el a intrat ca o tornadă în casă.

-  Raven, ştiu că eşti acasă, aşa că vino imediat aici! țipă prin toată casa.

         "Doamne să nu mă găsească,pentru că o să fiu moartă!" gândeşte Raven, iar Xander îi citește gândurile şi începu să râdă la cât de repede se sperie atunci când este nervos.

          Xander urcă în pod şi se duce glonț la cufăr, şi spune mai calm:

-  Raven ieşi afară! spune de data asta calm.

          Raven rămâne împietrită pentru că el a aflat locul unde se ascunde. Decise să nu iasă, poate dacă nu îi răspunde nimeni, va pleca.

-  Raven nu fi copilă şi ieşi afară! îi spune puțin nervos față de prima dată.

           Raven nu mai rezistă şi iese afară şi răbufneşte:

-  Acum sunt copila şi ieri dimineață eram târfa tuturor, nu?

         Xander rămase şocat. Nu ştia ce să îi zică, el niciodată nu i-a spus asta, nu din ce îşi aminteşte.

-  Raven de unde ți-a venit chestia asta? intreabă el.

-  De unde mi-a venit asta? Nu ai sugerat aşa ceva dimineața trecută? îi spune şi el îşi aminteşte.

          Nu a vrut să sune chiar aşa,dar a simțit un junghi în inimă când a văzut-o veselă şi a insinuat că petrecuse o noapte cu Maximilian pentru a vedea dacă gândurile lui sunt adevărate.

            Îşi plecă capul şi se gândeşte la cât de prost a fost să îi spună lucrurile ăla.

-  Scuza-mă! spune încet, dar Raven nu îl aude.

New Orleans: Oraşul VampirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum