Doisprezece

3.3K 188 18
                                    

       Toată săptămână care a trecut a fost un calvar pentru Xander. Tatăl şi mama sa l-au anunțat că vor veni duminică la el, şi el nu vrea asta, deoarece îl vor întreba dacă şi-a găsit 'sufletul pereche', pentru a prelua conducerea lumii vampirilor pe care a creat-o tatăl său.

        Şi când se gândeşte la sufletul pereche, involuntar se gândeşte la blonda cu ochii albaştri pe care a sărutat-o în căsuța din pădure acum o săptămână.

         Nu ştia de ce, dar de la acel sărut care părea să nu însemne nimic pentru el, se gândeşte la Raven, la buzele sale cu gust de lămâie şi mentă, pe care le-ar mai gusta, dar orgoliul său cât China nu îl lasă să vorbească cu ea dupa ce îi spuse categoric ca nu a însemnat nimic pentru el şi i-a impus şi ei sa creadă acelaşi lucru.

         Intră lejer şi calm pe uşa liceului, chiar dacă a întârziat zece minute la oră. În drumul său spre clasă o fată care fuge intră în el.

-  Vezi pe unde mergi, chioaro! îi spune el nervos cât de neatent poate fi un muritor.

-  Scuze, sunt in intarz...

           Spune Raven, dar când îi întâlneşte acei doi ochi căprui la care s-a gândit în fiecare seară de la acel sărut.

          Amândoi se uitau unul la celalalt şi parcă timpul se opri în loc. Xander o scanează din cap până în picioare, părul blond pe care ar vrea să pună mâna, cele două oceane care îl hipnotizează, dar cel mai important, buzele pline care îl îndeamnă să o sărute. Dar nici Raven nu se lasă mai prejos, se uită la ochii săi ciocolatii care au cucerit-o de când i-a văzut prima dată .

         Se uită pe clavicula sa, pe care observă un tatuaj, dar ce o intriga cel mai mult este semnificația lui. Dar când se uita la buzele sale, îşi aduce aminte de vorbele sale "Acest sărut nu a însemnat nimic nici pentru mine,nici pentru tine!"

          Se trezeste la realitate şi pleacă repede la oră.

           Ajunge în clasă la şi 20 de minute, iar profesorul a primit-o pentru că Raven i-a spus că a fost la cabinet pentru că o durea capul. Se duce în ultima banca, acolo unde se afla Nina.

-  Hei, o saluta ea.

-  Bună, îi zâmbește ea.

-  De ce n-ai venit până acum, tu nu întârziai de fel? o întreabă ea.

          "Vezi Nina,m-am întâlnit pe hol cu Xander,pe care îl evit de o săptămână încoace pentru că ne-am sărutat şi pentru el nu a insemnat nimic!"

-  M-am trezit târziu, spune şi se concentrează la oră.

         După terminarea orei, Raven şi Nina au ieşit afară din clasă.

-  Ştii, îmi pare rău pentru ce a făcut Jackson, dar în acea a luat...

          Spune Nina, dar Raven o întrerupe.

-  A luat droguri, ştiu, mi-a spus!

-  Consumă de mult timp, de la 15 ani, de la moartea părinţilor săi, îi spune Nina.

-  Jackson nu are părinți, spune tristă.

-  Da, au murit când avea 10 ani, într-un accident de maşină, un şofer a intrat pe contra sesns şi impactul a fost fatal pentru amândoi.

-  Ah, nu am ştiu, dar nu este un motiv pentru a o lua pe căi greşite, cred că părinții lui nu sunt încântați de ce face el acum.

-  Nu, nu sunt, pentru că ei l-au crescut frumos, l-au învățat să facă totul corect în viață, dar se pare că a uitat asta, spune tristă.

New Orleans: Oraşul VampirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum