Nouă

3.6K 212 17
                                    

        În ciuda faptului că Raven ţipă la el să o lase în pace, Jackson nu dă dovada că ar renunța. Dimpotrivă, începe să îi rupă rochia de pe ea.

-  Jackson, te rog, ai milă, spune Raven printre sughițuri.

        Jackson parcă este în transă. Raven văzând că nu este băgată în seamă, începe să se liniştească, acceptând că îşi va pierde cel mai de preț lucru cu cineva pe care nu îl iubeşte, într-un club.

       De o dată uşa băi se deschide şi cineva îl ia pe Jackson după Raven. Ea după ce nu îi mai simți sărutările şi atingerile scârboase se prelinge pe perete şi îşi pune capul între genunchi şi începe să plangă.

-  Nenorocitule, spune Xander şi îl loveşte cu pumni cât poate el de tare.

       Se pare că el a văzut-o pe Raven când s-a dus la baie şi i s-a părut că stă foarte mult, aşa că a intrat să vadă de ce nu mai iese. Şi când a văzut că uşa este închisă şi a auzit plănsetele ei,a spart uşa şi l-a dat jos pe Jackson şi a început să îl bată.

-  Ce se intamp-

       Spune Maya dar când vede imaginea din fața ei se blochează.

         O Raven care plange şi cu rochia ruptă şi un Xander furios, nu este o imagine prea frumoasă.

-  Christa, Derek, Jason, veniţi imediat aici!tipă ea ieşind pe hol, iar după se duce la Raven.

        Raven era traumatizată. Niciodată nu a mai pățit aşa ceva. Bine, baieți îi mai spuneau replici de agățat grosolane, dar niciodată nu au fost atingeri, doar vorbe.

-  Raven eşti bine? întreabă îngrijorată Maya.

       Aceasta nu răspunde şi în continuare plânge. Christa, Jason şi Derek au ajuns si baieții l-au luat pe Xander de lângă Jackson, deoarece dacă îi mai dădea câțiva pumni nu mai era în viață.

       Fetele s-au dus la Raven şi au încercat să o liniştească, dar fără nici o şansă. Xander, după ce s-a mai liniştit, s-a dus să o vadă pe Raven şi când a văzut-o şi fetele i-au zis că nu se opreşte din plâns, acesta o ia în brațe, acesta liniştindu-se puțin.

         Raven din cauza plânsului,a adormit în brațele lui Xander, şi acesta neştiind unde locuieşte o duce la el.

       De dimineață Raven se trezeşte cu o durere mare de cap. Se ridică în capul oaselor şi când se uita în camera în care este observă cu uşurinţă că nu este la ea. Când se întrebă unde este, Maya intra cu o tavă de mâncare în mână.

-  Maya? De ce sunt la tine acasă?întreabă ea.

-  Deci, nu-ți aminteşti nimic din seara trecută? o întreabă Maya.

Şi atunci îşi aduce aminte de faptul că Jackson a încercat să abuzeze de ea în baia clubului şi nu a reuşit din cauză că cineva a salvat-o. Şi atunci a început să plângă.

-  O, te rog Raven, nu mai plânge! îi spune Maya şi o strage în brațe.

-  Cine m-a salvat? spune printre sughițuri.

-  Xander, spune simplu.

- Xander? răspunde uimită.

-  Da, ştiu că ți se pare ciudat, cred că ți-a facut o impresie greşită. Xander este un băiat bun, dar a trecut prin momente nu tocmai frumoase în viața asta şi de aceea este aşa de arogant.

-  Stă cu tine ?

-  Da, de fapt stăm cu toții aici, adică eu, Derek, Jason, Christa şi Xander.

-  Dar părinții voştri unde sunt?intreabă ea şi Maya rămâne blocată.

         Doar nu avea să îi spună că părinții lor au murit acum 100 de ani, ar suna ciudat. Bine, doar părinții lui Xander trăiesc, dar nu poate să îi spună adevărul.

-  Sunt plecați, spune simplu.

       Raven vede că Maya nu mai vrea să vorbească despre asta,aşa că nu îi mai spune nici o întrebare,spre uşurarea Mayei.

-  Nu se poate! exclamă Raven.

-  Ce, ce s-a intamplat? spune Christa intrând în cameră.

-  Telefonul meu unde este ?

-  Pe noptieră, spune şi ea îl ia.

        Când îl deschide, vede cu stupoare că are 10 mesaje de la Jade şi 25 de apeluri tot de la ea, plus alte apeluri de la Nina şi April. Îi formează numărul surori sale, neobservând că cele doua fete sunt în cameră şi la al doilea apel răspunde.

-  Raven eşti nebună,pe unde umbli de aseară, te-am sunat de am înnebunit!

-  Scuze Jade, dar s-a întâmplat ceva neaşteptat şi a trebuit să plec.

-  Si unde eşti, că acasa nu!

-  Aaa..., la Maya.

-  Ce? Ce cauți la ea ?

-  Nu-ți face griji că o să vin acum acasă şi o să îți povestesc !

-  Bine, pa !

-  Pa !

-   O să îi spui totul? o întreabă Maya după ce închide telefonul.

-  Este sora mea şi are dreptul să ştie ce prieteni are, spune ea.

-  Bine, atunci cred că trebuie să pleci, nu?

-  Mda, cred.

       Fetele au condus-o până acasă pe Raven cu maşină Christei. Când au coborât din cameră, Raven se tot uită prin jur pentru a-l vedea Xander. Voia să îi mulțumească pentru că a salvat-o.

       Când a ajuns acasă, Jade o aştepta pe canapeaua din living. După ce şi-a făcut un duş, s-a îmbrăcat în pijamalele sale şi se duce în cameră surori sale pentru a-i povesti ce i s-a întâmplat seara trecută.

-  Nenorocitul, să vezi ce îi fac când o să îl văd, spune nervoasă Jade.

-  Nu îți bate capul cu el, cred că nu ne va mai deranja.

-  El pe noi nu, dar cu siguranță eu pe el.

       După ce a mai discutat cu Jade şi s-au uitat la un film, Raven s-a dus la culcare pentru că mâine este din nou luni şi are şcoală.

       Plus că trebuie sa îl caute pe Xander pentru a-i mulțumi pentru seara trecută.

       Plus că trebuie sa îl caute pe Xander pentru a-i mulțumi pentru seara trecută

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Derek Roden

New Orleans: Oraşul VampirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum