II.Douăzeci și unu

1.6K 123 14
                                    

    Raven ascultă una dintre melodiile ei preferate, Gangsta de la Kehlani, și citește o carte care a captivat-o foarte mult, în momentul în care Jade intră în casă speriată .

- Raven, Raven! țipă Jade dar fără nici o sansă ca sora ei să o audă .

     Urcă la etaj și vrea să intre în camera ei, dar cineva îi spune ceva la gură și cade într-un somn adânc. Când se trezește vede că se află în casa lui Dean, și atunci când vrea să țipe după ajutor, Xander îi apare în față .

- Xander, te rog ajută-mă, Dean este vampir, spune ea plângând .

- Jade, linistește-te și uită-te la mine în ochii, replică el calm .

    Jade face intocmai, iar Xander începe să o constrângă .

- O să uiți că ai aflat că Dean este vampir și nici nu o să îți aduci aminte că ai fost la el, de abia acum ai sosit la el acasă .

    Acum după ce a fost constrânsă, Jade îi zâmbește lui Xander ca și cum nu s-ar fi întâmplat nimic acum câteva momente .

- Bună Xander, ai venit și tu în vizită la Dean? întreabă ea .

- Da, dar acum trebuie să plec, îmi pare bine că te-am văzut, spune el zâmbindu-i fals, apoi pleacă din casă .

     Dean, care tot timpul a privit tot ce s-a întâmplat de la etaj, coboară in in living, încercând să fie mai vesel, pentru a nu da de bănuit nimic iubitei sale .

-Hei iubire, spune el zâmbindu-i vinovat .

- Să știi că sunt supărată pe tine, spune ea serioasă .

     Atunci chipul lui Dean păli .

- De ce? întreabă încet .

- De atât timp mă eviți, iar acum vii ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat, spune ea .

      Răsuflă ușurat. Credea că nu a funcționat constrângerea .

- Am avut treabă Jade, dar de azi înainte voi sta numai cu tine, spune vrând să o ia în brațe .

     Dar ea se ferește .

- Serios? Sau o spui doar pentru a mă păcăli pe mine? întreabă suspicioasă .

- Să te păcălesc? Jade, știi doar că te iubesc și niciodată nu aș putea să te mint, spune știind că în acest moment o face, dar nu are încotro .

- Și eu te iubesc Dean, spune Jade si se îmbrătisează .

***

     A trecut și această săptămână, în care nu s-a întâmplat nimic interesant, iar Raven și Xander sunt în drum spre casa ei, acolo unde vor face proiectul la franceza. Jade fiind plecată cu Dean, de când s-au împăcat petrec foarte mult timp împreună, iar Filip a primit un telefon foarte important și a trebuit sa plece pentru a rezolva un caz, și așa cei doi vor fi singuri din casă .

- Se pare că tata te-a placut, spune Raven .

- Nici nu mă așteptam să fie altfel, doar sunt Xander James, spune el arogant .

- Vai da ce modest ești, replica Raven ironică .

- Dar tu, tu mă placi Raven? o întreabă el, ignorând ce a spus mai devreme .

    Oare îl place ?

    Da, de când a salvat-o în Londra de acel barbat, Raven a simțit că este ceva înneregulă cu Xander. Avea senzația că îl cunoaște, că simte pentru el ceva ce nu își poate explica. Citise foarte multe cărți de dragoste, dar niciodata nu experimentase sentimentul, dar în momentul în care acea bruneta i-a spus ca este iubita lui, parcă a simțit cum inima i se sparge în mii de bucățele, ceea ce a dus la faptul că simte ceva pentru el, dar încă nu poate sa o spuna cu voce tare din moment ce nici ea nu știe .

New Orleans: Oraşul VampirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum