- Mama ți-a făcut astea? întreabă Xander nervos arătând spre vânătăile de la gât și piciorul cu care șchiopătează .
- Da, spune ea. Xander !
Xander nici nu o mai aude căci a plecat ca un fulger în căutarea mamei sale. Dar nu i-a trebuit foarte mult timp să o gaseasca pentru că era în livingul casei .
- Martha! mârâie el nervos .
Ajunge imediat lângă ea și o lipește de perete strâgându-i tare gâtul .
- Credeai că nu voi afla niciodată ceea ce ai făcut? țipă transformându-se în vampir .
- Xander fiule la...
Dar nu o lasa sa termine și o aruncă în celălalt colț al camerei .
- Niciodată, fii atentă la mine, niciodată să nu îmi mai spui așa, ți-ai pierdut dreptul ăsta, spune orbit de furie .
- Xander !
Raven țipă speriată atunci când o vede pe mama iubitului ei la pământ și pe Xander atât de nervos .
Dar Xander nici nu o aude, ducându-se la mama lui și țintuind-o din nou la perete .
- N-ai văzut cât de mult am suferit din cauza Katherinei? întreabă, acum în vocea lui se simțea durere. Iar tu ai dat timpul cu un an în urmă doar pentru a mă căsători tu ea? Ție îți pasă de ceea ce simt eu ?
- Da fiule, eu te iubesc, doar lasă-mă să îți explic, spune Martha plângând .
Auzind apelativul folosit de mama lui, ridică palma și este pregătit să o lovească, dar o mână îl oprește .
- Până aici! spune clar și răspicat Arthur. Liniștește-te și ascultă ce are de zis .
Xander se uită la tatăl său ca și cum ar avea un ochii in plus .
- Cum poți să o aperi când știi ce mi-a făcut? întreabă șocat. Cum poți să o aperi știind că are atâta ură în ea față de toată lumea care nu îi face pe plac ?
- Dacă o lași să vorbească poate că ai știi de ce a acționat în felul acesta .
- Eu nu voi sta să o ascult cum mă minte zâmbindu-i sfidător .
- Ba da, vei sta și o vei asculta, calm și fără să mai ridici mâna la ea .
- Nu, nu o voi face .
- Dacă mă iubești și vrei să mă mai vezi vreodată, vei sta aici și o vei asculta pe mama ta, cât timp eu și Raven mergem la o plimbare .
Fără să mai asculte vreun cuvant de la fiul său, Arthur o ia de mâna pe Raven și pleacă din casă lăsându-i pe Martha și Xander să aibă prima lor discuție mamă fiu .
- Crezi că o să se omoare până ne întoarcem? întreabă Raven sarcastică .
- Nu cred, o să se termine doar cu câteva zgârieturi, răspunde Arthur la fel de sarcastic .
- De ce ați făcut măcelul din New Orleans? își face ea curaj și îl întreabă .
- Pentru că am fost un nebun, răspunde zâmbind slab. Pentru că am avut parte de o iubire de care tocmai azi mi-am dat seama că a fost doar o obsesie, o obsesie care a condus la moartea unui oraș întreg .
- New Orleans, care după măcel a devenit Orașul Vampirilor, completează ea .
- Nici nu știi cât de mult regret, spune el sincer .
CITEȘTI
New Orleans: Oraşul Vampirilor
Vampir09-11-2017 #5 în Vampiri 12-03-2018 #4 în Vampiri 02-04-2018 #3 în Vampiri 29-12-2018 #1 în Vampiri New Orleans este cel mai mare oraş al statului Louisiana,a fost fondat in anul 1718 lângă gurile fluviului Mississippi,numit atunci Nouvelle Orlean...