II.Treizeci și opt

1.4K 107 12
                                    

- Bună colega, ce faci? întreabă o brunetă intrând ca un fulger în cameră .

    Raven a ajuns de câteva ore în cameră și spre surprinderea ei colega de cameră nu a ajuns. Până acum .

- Bună colega, o salută și ea .

- Ivy Kane, se prezintă .

- Raven Accola, se prezintă la rândul ei .

- Ești foarte drăguță, sper să ne înțelegem, spune cu un zâmbet fals pe care Raven nu l-a sesizat .

    Înainte ca ea să îi răspundă, telefonul începe să îi sune iar apelanta este Maya. Îi răspunde și află că și ea și Derek au ajuns în campus și vrea să se întâlnească cu ea. Așa că se scuză față de Ivy, care este foarte fericită atunci când aceasta pleacă din cameră .

    " O blondă spălăcită, ce a putut să vadă Xander la ea? "

    După ce s-a instalat, Xander vrea să intre să facă un duș, dar aude ușa deschizându-se .

- Tu trebuie să fii colegul meu de camera, nu? întreabă Xander retoric .

- Da, Rink O'Riley, spune și îi întinde mâna .

-  Xander James, spune și dau amândoi mâna bărbătește .

- Eu unul vreau să intru la dus, așa că vorbim peste câteva minute, spune și pleacă .

    După ce pleacă, Rink se uită cu ură în urma lui .

    " O să mă răzbun, iar blonda o să mă ajute foarte mult "

     Întâlnindu-se la Starbucks, Raven și Maya povestesc despre puținul timp pe care l-au petrecut în campus .

- Și, îți place colega de cameră? o întreabă Maya .

- Da este drăguță, cred că o sa ne intelegem, dar tu ?

- Eu am o colegă de bani gata, o păpușă Barbie care dacă vrea ceva tati îi oferă, de cate ori am făcut facultatea nu am întâlnit o asemenea fată .

     Raven știe că Xander și prietenii lui au facut multe facultăți de-a lungul anilor de când sunt vampiri, asta văzandu-se în camera lui Xander din castelul tatălui său, acolo unde sunt sutele sale diplome de absolvire .

     După ce au mai vorbit, Raven se duce la ea în cameră, vrând sa doarmă .

     A trecut o săptămână, iar acum este prima zi de facultate .

     În aceasta săptămână Maya a întâlnit-o pe Ivy, iar aceasta nu i-a creat o impresie prea bună, aceasta știind că o cunoaște, dar nu știe de unde. Evident, asta nu i-a spus lui Raven. Și Derek a avut aceasta impresie când s-a văzut pe Rink, dar nu i-a spus nimic lui Xander pentru a nu-l îngrijora degeaba .

- Ne așteaptă Xander și Rink în fața campusului, întreabă Ivy aranjandu-și rochia crem .

- Da, mi-a dat acum mesaj și a zis că sunt și Maya și Derek cu ei, spune Raven punându-și câteva agrafe în păr .

     Când Ivy și Rink s-au întâlnit cu Xander și Raven, au văzut că este greu să îi facă să se certe, dar nu imposibil. Ar fi fost orbi să nu vada dragostea cu care se privesc, dar orice ar fi tot îi vor despărți .

- Bună iubito, spune Xander și o sărută scrut pe buze. Ești foarte frumoasă, o complimentează el analizând-o din cap până în picioare .

New Orleans: Oraşul VampirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum