II.Douăzeci și trei

1.6K 140 12
                                    

    Martha a încremenit, iar Xander este uimit .

- Ce ai vrut să spui cu asta Martha ?întreabă Arthur calm .

    Dar Martha știa că este liniștea dinaintea furtunii .

- Martha, te-am întrebat ceva, spune el ridicând tonul .

     Xander, văzând ca părinții lor se vor certa și el nu vrea asta, cel puțin nu aici, se duce și își îmbrătisează tatăl .

- Ce faci tată? întreabă el fiind bucuros să îl vadă .

     Față de mama lui, de tatăl sau chiar i-a fost dor .

- Când am venit de la o întâlnire cu prietenii, am aflat de la o angajată de-a noastră ca scumpă mea soție a plecat în New Orleans, în loc pe Paris cum îmi spusese inițial, spune el ironic .

      Serios? Să îl mintă pe Arthur că se duce într-un loc dar să vină în altul, doar pentru a-l face să se căsătorească cu o ipocrită care nu are sentimente ?

- Și evident pentru că îmi era dor de unicul meu fiu, continuă el zâmbindu-i afectuos .

     Zambet pe care nu l-a primit niciodată de la mama sa .

- Și mie mi-a fost dor de tine, spune el zâmbindu-i la fel .

     Marthei îi vine să își dea ochii peste cap. Urăște afecțiunea, iar ceea ce se întâmpla aici îi provoacă greață .

- Domnule James? se aude de o dată patru voci surprinse .

      Maya, Derek, Christa și Jason rămân placut surprinși la vederea tatălui lui Xander .

     După ce prietenii lui Xander îl îmbrățișează pe Arthur, se duc în living acolo unde vor mai discuta câte ceva la un pahar de "vin" .

- Și cu ce ocazie ne onorați cu prezența? întreabă Jason .

      De când și-a omorât iubirea, Arthur și-a promis că se va schimba complet și asta este ceea ce a făcut. Și-a găsiți o sotie, pe care o credea bunătatea întruchipată, a făcut un copil de care este foarte mândru și alți doi adoptați pe care îi iubeste că pe copii lui .

- Am vrut să văd ce mai este nou prin "Orașul Vampirilor", raspunde el zâmbind nostalgic .

- Vreți să vă aduc ceva de băut? întreabă Martha vrând să schimbe subiectul .

      Urăște atunci când soțul ei își aduce aminte de New Orleans și implicit de prima lui iubire .

- Dar de unde știai unde este casa ?întreabă Maya curioasă .

- M-am întâlnit bine, de fapt o fată care asculta muzica a dat peste mine, iar eu neștiind unde locuiți am zis să o întreb, spune Arthur. Dar știi ce este mai ciudat? întreabă el .

- Ce? întreaba Christa .

- Fata pare să te cunoască fiule, i se adresează lui Xander care se uită încruntat la el. Raven Accola îți spune ceva? continuă văzând că nu spune nimic .

      Raven l-a cunoscut pe tatăl lui ?

- A fost foarte amabilă și chiar m-a condus până aici, spune văzându-și fiul cum s-a schimbat la față .

- Te-a adus aici? întreabă Xander. Și de ce nu a intrat ?

- Nu știam că te cunoaște și nici nu mi-a spus că o face așa că nu am invitat-o .

New Orleans: Oraşul VampirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum