II.Nouăsprezece

1.7K 137 12
                                    

- Nu mai bine ne uităm la un film de dragoste? îi spune Xander lui Raven .

- Nu, dacă vrei mergeți voi la film de dragoste, noi fetele vrem actiune, spune Raven serioasă .

- Iubire, voi fetele aveți nevoie de dragoste, nu de acțiune, îi spune Jason iubitei sale .

- Înseamnă că nu știi nimic despre fete, replică Raven zâmbind .

- Înseamnă că nu știi nimic despre fete !

    Xander o imită pe Raven și pornesc toți șase spre casa de bilete .

    După ce Raven s-a îmbrăcat, Xander a așteptat-o în fața casei, lângă mașina lui, iar apoi au plecat în parcul unde se aflau Maya, Derek, Christa și Jason, și s-au hotărât în ultimul moment să meargă la cinema, deoarece este un film pe care fetele îl adora, dar pe care băieții îl urăsc .

- Vrem și noi un bilet la Labirintul: Tratament Letal, zice repede Raven înainte ca unul dintre băieți să spună alt film .

     După ce doamna de la ghișeu, pe care ecuson scrie Madison, le dă biletele, cei șase pornesc spre sala unde vor vedea filmul .

- Nu știu ce v-a placut la filmul ăsta, pe mine unul m-a plictisit, spune Jason imediat ce s-a terminat filmul .

- Asta este părerea ta iubire, mie una mi-a placut, l-aș mai vedea încă o data, îi spune Christa .

- Poftim? întreabă Jason încruntăndu-se .

- Filmul iubire, filmul, răspunde Christa și începe să râdă .

- Eu sunt sinceră, am venit mai mult pentru Dylan decât pentru film, dar și acțiunea a fost foarte bună, spune Raven .

     Xander auzind asta, s-a înfuriat, dar nu a spus nimic, deoarece nu este nimic între ei și nu are dreptul să ii reproșeze faptul că îi place de Dylan O'Brien, care oricum, după el, nu este atât de frumos precum îl laudă fetele .

***

- Ai reușit să îi readuci împreună pe fiul lui Arthur și pe blondă? întreabă vrajitoarea Bennet știind deja răspunsul .

- Nu știu de ce mă întrebi dacă știi răspunsul, spune Bonnie dându-și ochii peste cap .

- Bonnie draga mea, eu zic sa te întorci acasă și să nu mai umbli creanga dupa minuni, îi spune mama sa direct .

- Ți-am spus mamă, nu voi veni decât atunci când blestemul va fi rupt, iar toata lumea își va recupera amintirile, spune Bonnie tare și răspicat .

- Și până acum ce ai făcut în afară de a interacționa cu ei? dar nu așteaptă să îi răspundă, că vrăjitoarea Bennet continuă. Iți spun eu, nimic, așa că vino acasa și lasă prostiile !

- Mama ți-am spus, nu o să vin acasă și nu mă mai suna pentru că nu îți voi mai răspunde, spune și îi închide, nelăsându-i drept la replică .

     Aruncă telefonul pe pat si începe să se plimbe prin cameră .

     Chiar dacă nu se înțelege bine cu mama ei, trebuie să recunoască că are dreptate. Este de peste două luni în New Orleans și nu a facut altceva în afara faptului că i-a cunoscut pe Raven și Xander .

     Iar acum trebuie să se gândească la un plan care să o ajute să îi apropie pe cei doi, care se vede că se plac, dar sunt atat de încăpățânați și orgolioși încât nu vor să recunoască .

New Orleans: Oraşul VampirilorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum