PARTEA A DOUA :
New Orleans: Orașul Vampirilor BLESTEMUL- Haide Accola nu fi spărgătoare de petreceri! spune Maximilian plângându-se în fața prietenei sale .
- Nu sunt Maximilian, dar știi că mama mă va certa, spune Raven gândindu-se la modul în care mama ei a certat-o atunci când a întârziat ultima data doar cinci minute .
- Și ce dacă, oricum vei pleca mâine dimineața, așa că o ultimă cearta nu strică, spune zambindu-i lui Raven .
Și pentru că este ultima zi ei aici, merita și ea să-și facă o mică plăcere și aceea este să meargă la petrecerea unui coleg .
Așa că nu mai ține cont de ora la care trebuie să fie acasă și se duce cu Max la petrecerea lui Christian. Oricum este ultima zi aici, deci trebuie să fie de neuitat .
Așa că după o oră, cei doi au ajuns în fața casei colegului lor, gata de petrecere .
- La mulți ani Christian! spun Raven si Max la unison .
- Mulțumesc gemenii foamei, spune Christian făcându-i pe cei doi să râdă .
Raven și Maximilian erau cei mai buni prieteni de cand lumea.
Iar în liceu au fost mereu împreună, încât colegii lor îi numeau gemeni, iar o dată când au fost într-o excursie la munte, și nu au mâncat o zi întreagă, așa că atunci când au văzut bufetul din vila unde s-au cazat nu au mai stat nici un moment și s-au îngrămădit să mănânce, iar de atunci le-a rămas porecla de "gemenii foamei" .
Petrecerea este în toi, iar Maximilian vorbește cu prietenul său Brad, iar Raven stă pe canapea cu o cola în mână, plictisându-se .
Văzând cele 12 mesaje de la mama ei, și uitându-se la ceas care arată ora două noaptea, Raven se hotărăste să plece. Se duce la Max și îl trage de mână spunându-i că vrea să plece, iar el îi spuse că nu o poate duce deoarece a băut si nu poate conduce. Raven îi zice că este în regulă si i-a zis că va lua taxiul până acasă .
Și uitați-o acum pe Raven, uitându-se dupa un taxi, dar se pare că destinul îi joacă feste, deoarece nici un taxi nu apare pe stradă .
- Ce face o fată frumoasă ca tine aici ?
Raven tresare atunci când aude o voce de bărbat .
Când se întoarce, Raven se sperie la vederea unui barbat la vreo patruzeci și cinci de ani, scund, chel, gras și cu o cicatrice pe obrazul stâng. În acel moment Raven încremeni de frică .
Nu știe ce să facă .
Se uită prin împrejur, dar nu vede pe nimeni, nici un om, nici o mașină, sunt doar ea și bărbatul care nu are o privire prea prietenoasă .
- Nu vrei să ne împrietenim și noi puțin? o intreaba el și se apropie ca un prădător de Raven .
Raven rămâne nemișcată, neștiind ce să facă. Și atunci când vrea să fugă, bărbatul o prinde brutal de mână și o întoarce cu fața la el, sărutând-o forțat .
Dar norocul lui Raven este Xander, care tocmai făcuse o nouă victimă și se plimbă liniștit pe strada alăturată, dar a auzit strigătele ei disperate și cu viteza de lui vampir a ajuns foarte repede .
Acolo văzându-l pe acel bărbat și pe fata care se zbătea în brațele lui, nu mai stă nici o secundă și îl ia pe bărbat de pe ea și începe să îl bată, până când îl lasă inconștient .
CITEȘTI
New Orleans: Oraşul Vampirilor
Vampiros09-11-2017 #5 în Vampiri 12-03-2018 #4 în Vampiri 02-04-2018 #3 în Vampiri 29-12-2018 #1 în Vampiri New Orleans este cel mai mare oraş al statului Louisiana,a fost fondat in anul 1718 lângă gurile fluviului Mississippi,numit atunci Nouvelle Orlean...